مقاله ارزیابی فرایندهای بازاریابی درتوسعه ارزش ویژه برند خدمات بانکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی فرایندهای بازاریابی درتوسعه ارزش ویژه برند خدمات بانکی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی فرایندهای بازاریابی درتوسعه ارزش ویژه برند خدمات بانکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی فرایندهای بازاریابی درتوسعه ارزش ویژه برند خدمات بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی فرایندهای بازاریابی درتوسعه ارزش ویژه برند خدمات بانکی :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
پژوهش حاضر تاثیر چهارعامل فرایند بازاریابی شامل خدمات روشهای توزیع روشهای قیمت گذاری روشهای تبلیغات برابعاد ارزش ویژه برند شامل کیفیت ادراک شده آگاهی از برند و تداعی برند مورد سنجش قرار داده است روش تجزیه و تحلیل اطلاعات مدلسازی معادلات ساختاری PLS بودها ست نتایج نشان داده اند که هریک از متغیرهای مدل ارتباط معنی دار و مستقیم با ارزش ویژه برند دارند بطوریکه بالاترین ضریب مربوط به اگاهی از برند با ضریب تاثثیر ۰/۶۰۷ بوده است پس از آن به ترتیب کیفیت ادراک شده با ضریب ۰/۴۹۲ تداعی برند با ضریب ۰/۴۷۶ فرایندهای چهارگانه بازاریابی نیز هرکدام ارتباط معنی دار و مستقیم با ارزش ویژه برند دارند بطوریکه بیشترین تاثیر را روشهای قیمت گذاری با ضریب ۰/۵۲۱ داشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.