مقاله عوامل موثر در ایجاد مفهوم مکان با تاکید بر سه فضا، خانه،پارک، پاساژها


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل موثر در ایجاد مفهوم مکان با تاکید بر سه فضا، خانه،پارک، پاساژها دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر در ایجاد مفهوم مکان با تاکید بر سه فضا، خانه،پارک، پاساژها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر در ایجاد مفهوم مکان با تاکید بر سه فضا، خانه،پارک، پاساژها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر در ایجاد مفهوم مکان با تاکید بر سه فضا، خانه،پارک، پاساژها :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
معنای مکان را می توان، درک یک انسان از طریق حواس اصلی دانست و وجود هر روزه خود در فضا و تجربه ی ارتباطات گسترده ی اجتماعی تعریف نمود. چرا که مکان ها ، مراکز اصلی تجربه در جهان می باشند.امروز فشار فناوری های جدید و جهانی شدن معانی مکان ها را در اذهان عمومی کمرنگ نموده اس .لذا در پژوهش حاضر بته بررستی فضاهای مورد علاقه افراد می پردازد و نیز عوامل تاثیر گذار در ایجاد این علاقهدر سه فضای خانه، پارک، مراکز خرید را در ارائه چهار چوب تحلیلی قابل قبول و قابل درک به منظور مفهومی ساختن مکان در شهر همدان که دارای تفکرات ایرانی اسلامی است توسط یک مطالعه مصاحبه ای برای درکمفهوم مکان از مکان های مورد قبول مردم در شهر مورد بررسی قرار می دهد. برای همین منظور از تعداد ۵۱ نفر پیرامون این که بین سه فضایخانه، پارک و مراکز خرید، به کدام یک علاقه مند ترند مصاحبه ای به عمل آمد و سپس از آنها خواسته شد دلایل خود را شرح دهند لازم به ذکر اس که این مقاله در زیر مجموعه علوم اجتماعی قرار می گیرد. اینتحقیق با فرض بر اینکه خانه، مورد علاقه ترین مکان افراد است صورت گرفته اس و در آن سعی شده است به سوالات زیر پاسخ داده شود. افراد ایع فضاها را بر چه اساسی به یاد می آورند و چه عاملی بر ایجاد اینحس تاثیر می گذارد. در نتایج به دست آمده مشخص گردید که پارک با انتخاب ۵۵ درصدی مردم بیشترین مکان مورد علاقه مردم می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.