مقاله اندازه گیری و آنالیز سطوح ارتعاشی ناشی از حمل و نقل برای دو نوع کامیون حامل میوه با سیستم تعلیق فولادی و کیسه بادی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اندازه گیری و آنالیز سطوح ارتعاشی ناشی از حمل و نقل برای دو نوع کامیون حامل میوه با سیستم تعلیق فولادی و کیسه بادی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اندازه گیری و آنالیز سطوح ارتعاشی ناشی از حمل و نقل برای دو نوع کامیون حامل میوه با سیستم تعلیق فولادی و کیسه بادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اندازه گیری و آنالیز سطوح ارتعاشی ناشی از حمل و نقل برای دو نوع کامیون حامل میوه با سیستم تعلیق فولادی و کیسه بادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اندازه گیری و آنالیز سطوح ارتعاشی ناشی از حمل و نقل برای دو نوع کامیون حامل میوه با سیستم تعلیق فولادی و کیسه بادی :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
اکثر محصولات کشاورزی در کشور، از محل تولید تا بازار فروش به وسیله کامیون حمل و نقل می شوند. ارتعاشات نتشی از حمل و نقل اثر قابل توجهی بر روی میزان صدمات وارد بر محصولات کشاورزی ماند میوه و سبزیجات دارد. سطوح ارتعاشی که در طی حمل و نقل رخ خواهد داد به مشخصه های وسیله نقلیه (سرعت پیشروی و سیستم تعلیق)، مشخصه های جاده و ویژگی های مکانیکی محصول بستگی دارد. برای اندازه گیری سطوح اترعاش کامیون حامل میوه، از دو کامیون مرسوم مورد استفاده در ایران، بنز ۸۰۸ (خاور) مجهز به سیستم تعلیق فنر- تخت و بنز آتگو ۲۵۲۸ مجهز به سیستم تعلیق فنر- بادی استفاده شد. داده های ارتعاش با استفاده از سنسور شتاب سنج ۳ محوره که درون بسته بندی جعبه های ۱۲ کیلویی به ابعاد ۲۱*۲۹*۴۱ سانتی متر تعبیه شده بود، ثبت شد و به صورت تابع PSD یا تابع چگالی طیفی توان آنالیز شد. نتایج نشان داد که در جاده اتوبان سرعت ۶۰km/h، برای کامیون فنر-تخت مقدار پیک PSD و ۰/۱۷۶g2/hz و مقدار RMS شتاب ۱/۲۲m/s2 و برای کامیون فنر- بادی به ترتیب ۰/۰۶۳۷g2/hz و ۰/۵۶۰m/s2 در جهت عمودی بدست آمد. همچنین مشخص شد، سطح نمودار PSD، در جاده مورد آزمایش د رکامیون مجهز به سیستم تعلیق فنر-تخت بالاتر از کامیون مجهز به سیستم تعلیق فنر- بادی بود. و با یررسی تاثیر سرعت بر سطوح ارتعاش مشخص شد که با افزایش سرعت از ۲۰km/h تا ۸۰km/h، سطوح نمودار PSD روند افزایشی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.