مقاله بررسی تعادل حرارتی موتورهای اشتعال تراکمی با استفاده از مخلوط سوخت گازوئیل و بیو دیزل


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تعادل حرارتی موتورهای اشتعال تراکمی با استفاده از مخلوط سوخت گازوئیل و بیو دیزل دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تعادل حرارتی موتورهای اشتعال تراکمی با استفاده از مخلوط سوخت گازوئیل و بیو دیزل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تعادل حرارتی موتورهای اشتعال تراکمی با استفاده از مخلوط سوخت گازوئیل و بیو دیزل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تعادل حرارتی موتورهای اشتعال تراکمی با استفاده از مخلوط سوخت گازوئیل و بیو دیزل :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
بیو دیزل یکی از مهمترین سوخت های جایگزین و پاک با منشا گیاهی است که د رحال حاضر د راکثر کشورهای جهان به صورت مخلوط با دیگر سوخت های فسیلی و یا به طور خالص در موتورهای اشتعال تاکمی استفاده می شود. سوخت بیو دیزل برخلاف گازوئیل فاقد گوگرد است. سوخت بیو دیزل استفاده شده در این تحقیق، اتیل استر حاصل از روغن پسماند می باشد، که به روش ترانس استریفیکاسیون تولید شده است. با توجه به اینکه در موتورهای احتراق داخلی متداول تقریبا ۳۰ درصد از انرژی ورودی به کار مفید تبدیل می شود و باقیمانده ی آن از راه های مختلف در موتور تلف می گردد، بنابراین برای بالا بردن بازده موتور باید راه های اتلاف حرارت مقدار تلفات حرارتی تلف شده، شناسایی شود. برای بدست آوردن تلفات حرارتی، لازم است تعادل گرمایی موتور بررسی شود. تعادل گرمایی شامل بررسی کار مفید، توان تمزی، تلفات حارتی اگزوز، تلفات حرارتی سیستم خنک کننده، تلفات حرارتی سیستم روغن کاری، تلفات اصطکاکی و غیره (تلفات محاسبه نشده) می باشد. در این تحقیق تاثیر مخلوط بیو دیزل و گازوئیل به صورت حجمی (۱۰ و۲۰ و ۱۰۰ درصد) بر تعادل حرارتی موتور دیزل چهار سیلندر MT4-244 ئر بارهای ۲۵ و ۵۰ و ۷۵ درصد و بار کامل در سرعت های توان بیشینه (۲۰۰۰rpm) و گشتاور بیشینه (۱۴۰۰rpm) مورد بررسی قرار گرفته است. با توجه به نتایج بدست آمده در بار کامل و در سرعت ۲۰۰۰rpm سوخت B20 بیشترین توان ترمزی و کمترین تلفات حرارتی را دارا می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.