مقاله بررسی ومدلسازی اثرمخرب پالس EM روی کنترل مجهز به VTS
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی ومدلسازی اثرمخرب پالس EM روی کنترل مجهز به VTS دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی ومدلسازی اثرمخرب پالس EM روی کنترل مجهز به VTS کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ومدلسازی اثرمخرب پالس EM روی کنترل مجهز به VTS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی ومدلسازی اثرمخرب پالس EM روی کنترل مجهز به VTS :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
تجهیزات سیستم کنترل ترافیک دریایی موسوم به VTS درصورت حمله دشمن با بمبهای الکترومغناطیس EMP اسیب می بینند تجهیزی که بیشترین صدمه را می بیند دستگاه رادیو VHF است با استفاده ازنرم افزارهای شبیه سازی می توان دریافت که بهترین مسیر برای ورد پالسهای مخرب EM دربرجهای کنترل پنجره ها بوده و بهترین مسیر برای ورود به دستگاه رادیو VHF صفحه نمایشگر جلوآن می باشد به همین منظور می توان با تعیین مقدار افت شدت میدان مغناطیسی درملاحظه با متغیرهای ابعاد ضخامت و جنس اجسام درفرکانس مشخص میزان موثرشیلدینگ SE(dB را برحسب دسی بل بدست آورد این کارسبب آسیب شناسی محلهای حساس خواهد شد این موضوع برای پدافند غیرعامل قابل توجه خواهد بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.