مقاله بررسی عوامل مختلف بر وفاداری مشتریان بانک سپه (مطالعه موردی در بانک سپه شعب تهران و یزد)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل مختلف بر وفاداری مشتریان بانک سپه (مطالعه موردی در بانک سپه شعب تهران و یزد) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل مختلف بر وفاداری مشتریان بانک سپه (مطالعه موردی در بانک سپه شعب تهران و یزد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مختلف بر وفاداری مشتریان بانک سپه (مطالعه موردی در بانک سپه شعب تهران و یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مختلف بر وفاداری مشتریان بانک سپه (مطالعه موردی در بانک سپه شعب تهران و یزد) :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
وفاداری به دلیل اثرنهایی آن برخرید مجددمشتریان شاید یکی ازمهمترین سازه ها دربازاریابی باشد درمحیطی که رقابت شدید و روزافزون وجود دارد جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود کاری بسیاردشوار ودرعین حال حیاتی برای موسسه های مالی ازجمله بانکهاست ازاین رو بانکها به عنوان یکی ازحاضران دربازار صنعت خدمات مالی کاملا ضروری که به سازوکار و فرایند تصمیم گیری مشتری آگاهی داشته باشد و بدانند که چه عواملی برتصمیم خرید مشتری دراین صنعت تاثیر گذار است روش پژوهش براساس هدف کاربردی و براساس نحوه گردآوری داده ها توصیفی پیمایشی است که به بررسی نظرات استفاده کنندگان ازخدمات بانک درخصوص مولفه های موثربروفاداری مشتریان درپرسشنامه می پردازد جهت انتخاب گروه نمونه نیز شعبات بانک سپه درسطح شهر تهران و یزد انتخاب گردیدند روش نمونه گیری دراین تحقیق خوشه ای است و حجم نمونه که ازطریق فرمول نمونه گیری ازجوامع نامحدود بدست آمده است ۳۸۴ می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.