مقاله تعیین مناسب ترین رابطه دبی – اشل درایستگاه هیدرومتری تنگه لاویج
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین مناسب ترین رابطه دبی – اشل درایستگاه هیدرومتری تنگه لاویج دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین مناسب ترین رابطه دبی – اشل درایستگاه هیدرومتری تنگه لاویج کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین مناسب ترین رابطه دبی – اشل درایستگاه هیدرومتری تنگه لاویج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین مناسب ترین رابطه دبی – اشل درایستگاه هیدرومتری تنگه لاویج :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
اندازه گیری دائمی دبی رودخانه حتی درشرایط عادی مشکل و هزینه براست مشکل یاد شده به ویژه درشرایط وقوع سیلاب ها افزایش می یابد به همین منظور سعی می شود با اندازه گیری تراز اب و دبی های متناظر آن درشرایط ویژه مبادرت به تهیه منحنی سنجه ی دبی و یا رابطه بین دبی و اشل نمود سپس با قرائت رقوم اشل روزهای فاقد آمار دبی میزان دبی سیلابی را با دقت و سرعت خوبی برای اقدامات حفاظتی و مدیریتی تخمین زد تا بتوان سلابهای احتمالی را با احداث سازه های مناسب و متناسب مدیریت کرد دراین پژوهش روابط دبی اشل با استفاده ازامار دبی و تراز آب سال ابی ۹۰-۹۱ ایستگاه هیدرومتری تنگه لاویج با مساحت حدود ۱۰۴۰۰ هکتارواقع دراستان مازندران مورد بررسی قرارگرفت بدین منظور ازروش اماری رگرسیون ساده و چندمتغیره و همچنین معیارهای اماری بیشه میانگین مربعات خطا ضریب تبیین و ضریب کارایی مدل استفاده گردید نتایج حاصل شده ازاین تحقیق نشان داد که پس ازاندازه گیری دبی درماه های مختلف سال و قرائت اشل های متناظر می توان با استفاده ازرگرسیون رابطه دبی اشل را با دقت خوبی مدلسازی کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.