مقاله برّرسی چگونگی تأثیر بکارگیری هوش تجاری بر موفقیت مدیریت بازار (ارائه ی چارچوب مفهومی پیشنهادی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله برّرسی چگونگی تأثیر بکارگیری هوش تجاری بر موفقیت مدیریت بازار (ارائه ی چارچوب مفهومی پیشنهادی) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله برّرسی چگونگی تأثیر بکارگیری هوش تجاری بر موفقیت مدیریت بازار (ارائه ی چارچوب مفهومی پیشنهادی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برّرسی چگونگی تأثیر بکارگیری هوش تجاری بر موفقیت مدیریت بازار (ارائه ی چارچوب مفهومی پیشنهادی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله برّرسی چگونگی تأثیر بکارگیری هوش تجاری بر موفقیت مدیریت بازار (ارائه ی چارچوب مفهومی پیشنهادی) :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
امروزه، همهی سازمانهای تجاری برای اینکه قادر باشند در مواجهه با تغییرات متنوع بازار و محیط رقابتی آن، پایدار بمانند و در نهایت قادر به مدیریت بازار باشند، نیاز به تجزیه و تحلیل بازار دارند. برای این منظور،سازمانها باید فرآیندهای کسب و کار خود را با استفاده از فنآوریهای مدرن که هوش تجاری نامیده میشود، بروز رسانی نمایند. این پژوهش در کنار معرفی مدیریت بازار، به بیان وظایف، اهداف و عناصر کارکردی آن می-پردازد. سپس مقولهی هوش تجاری را تشریح نموده و مراحل آن را مورد بحث قرار میدهد. در ادامه رابطهی بین موفّقیت مدیریت بازار و هوش تجاری را توضیح داده، و در پایان چارچوبی مفهومی برای بیان چگونگی تأثیر بکارگیری هوش تجاری بر موفّقیت مدیریت بازار ارائه میدهد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.