مقاله کاربرد سیستمهای طبقه بند XCS در پیشبینی وفاداری مشتریان درصنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتلهای شهرستان شیراز)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاربرد سیستمهای طبقه بند XCS در پیشبینی وفاداری مشتریان درصنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتلهای شهرستان شیراز) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد سیستمهای طبقه بند XCS در پیشبینی وفاداری مشتریان درصنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتلهای شهرستان شیراز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد سیستمهای طبقه بند XCS در پیشبینی وفاداری مشتریان درصنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتلهای شهرستان شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد سیستمهای طبقه بند XCS در پیشبینی وفاداری مشتریان درصنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتلهای شهرستان شیراز) :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
شرایط پیچیده رقابتی در بازارهای امروزی باعث می شود تا نقش مشتری به عنوان عاملی تعیین کننده دررشد و بقاء شرکتها و سازمانها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. تأمین رضایت مشتری و مهمتر از آن حفظ ونگهداری مشتریان از مسایل مهم مورد توجه در استراتژی های بازاریابی شرکتهای پیشرو امروزی است. بدین سبب همواره این سوال مطرح است که چگونه می توان وفاداری مشتریان را پیش بینی کرد؟ هدف این پژوهش، پیش بینی وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری و ارزیابی توانایی سیستم های طبقه بندXCS) به عنوان ابزاری برای پیشبینی می باشد. بدین منظور مطالعهای در هتلهای شهرستان شیراز به عنوان یکی ازشهرهای مقصد گردشگری در کشور ایران انجام شد. پس از جمعآوری اطلاعات به وسیله پرسشنامه، این اطلاعات را به عنوان متغیر ورودی به سیستم طبقه بندXCS) داده و خروجی سیستم مورد ارزیابی قرار گرفت. به طور کلی سیستم طبقه بندXCS) که به عنوان یکی از موفقترین عاملهای یادگیرنده برای حلمسائلLearning Agentsشناخته شده است به این صورت عمل می کند که قوانین خود را بر اساس دقت آنها در پیش بینی پاداش دریافتی از محیط، ارزیابی کرده و با استفاده از الگوریتم ژنتیک به روز آوری میکند. سیستم طبقهبندXCSکاربردهای موفقی داشته است که در این مقاله کاربرد آن را در پیشبینی وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری مورد بررسی قرار میدهیم که مقایسه نتایج بدست آمده با نتایج حاصلاز روشهای دیگر نشاندهندهی برتری این روش از نظر دقت پیشبینی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.