مقاله مفاهیمی برای بهبود عملکرد سازمان باتوجه به پاسخگویی و قانونمندی بخش بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مفاهیمی برای بهبود عملکرد سازمان باتوجه به پاسخگویی و قانونمندی بخش بازاریابی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مفاهیمی برای بهبود عملکرد سازمان باتوجه به پاسخگویی و قانونمندی بخش بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مفاهیمی برای بهبود عملکرد سازمان باتوجه به پاسخگویی و قانونمندی بخش بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مفاهیمی برای بهبود عملکرد سازمان باتوجه به پاسخگویی و قانونمندی بخش بازاریابی :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت حلول سال ۹۱ ، مجاهدت اقتصادی و حضور جهادگونه ملتایران در عرصه های اقتصادی را یک ضرورت دانستند وبا توجه به چالشهای رو به رشد در وضعیت بخش بازاریابی در داخل سازمانها ، درجوامع دانشگاهی و تجاری یک اتفاق نظر وجود دارد . بررسی در مورد کارکنان و دانشگاهیان نشان می دهد که این بخش به دلیل عدمپاسخگویی و قانونمندی به اندازه کافی از مدیران عالی قدردانی و تشکر دریافت نمی کنند در صورتیکه این بخش نقش محوری در مسیراستراتژیک شرکت دارد . عدم پاسخگویی بخش بازاریابی نه تنها منجر به تضعیف مدیریت سازمان می شود ، بلکه قانونمند ی سازمان رانیز از بین می برد . باتوجه به نظریه های بنیادی در مورد قانونمندی ، توسعه یک مدل مفهومی چگونه و چه زمان ی عدم پاسخگو یی وقانونمندی داخلی بخش بازاریابی می تواند باعث کاهش همکاری ، اشتراک دانش و عملکرد شرکت شود . این مقاله مفاهیمی برای بهبودبازاریابی و شهرت در شرکت دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.