مقاله بررسی عددی مدل های مختلف توربولنسی و اثرات آنها بر جدایشذرات در سیکلون


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عددی مدل های مختلف توربولنسی و اثرات آنها بر جدایشذرات در سیکلون دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عددی مدل های مختلف توربولنسی و اثرات آنها بر جدایشذرات در سیکلون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عددی مدل های مختلف توربولنسی و اثرات آنها بر جدایشذرات در سیکلون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عددی مدل های مختلف توربولنسی و اثرات آنها بر جدایشذرات در سیکلون :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
در این پژوهش مدل های مختلف توربولنسی k- RNG و k-w standard و (RSM(Reynold stress Model بررسی شده و نتایج حاصل از آنها به منظور یافتن مدل بهینه برای توصیف رفتار واقعی ذرات در سیکلون با یکدیگر مقایسه شده است. همچنین تأثیر عدد چرخش بر راندمان دستگاه بررسی شده و نتایج قابل قبولی ارائه گردیده است. معادلات بقای احکم و معادلات مدل های توربولنسی با روش حجم محدود و بوسیله الگوریتم سیمبل حل شده اند. جنس ذرات، گرد استیل و قطر آنها از ۱ تا ۵ میکرون متغیر بوده و دبی ورودی آن ثابت فرض شده است. نتایج حاصل از حل بیانگر آنست که با در نظر گرفتن مدل RSM بعنوان مدل مبناء مدل RNG توصیف بهتری از رفتار واقعی ذرات را بیان می کند. همچنین نتایج بیانگر اینست که راندمان جدایش ذرات در مدل RNG بیشتر بوده و مقدار آن با افزایش عدد چرخش (Swirl Factor) افزایش می یابد که علت آن اعمال مومنتوم بیشتر بر ذرات است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.