مقاله نگاهی به ارزش ویژه برند از دیدگاه باورهای شکلدهنده نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات موبایلی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نگاهی به ارزش ویژه برند از دیدگاه باورهای شکلدهنده نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات موبایلی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نگاهی به ارزش ویژه برند از دیدگاه باورهای شکلدهنده نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات موبایلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نگاهی به ارزش ویژه برند از دیدگاه باورهای شکلدهنده نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات موبایلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نگاهی به ارزش ویژه برند از دیدگاه باورهای شکلدهنده نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات موبایلی :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

تحقیق حاضر با دو هدف صورت گرفته است. هدف اول این تحقیق، شناسایی باورهایی است که نگرش مخاطبان نسبت به تبلیغات از طریق موبایل را شکل میدهند و هدف دیگر آن بررسی تأثیر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی بر ارزش ویژه برند میباشد. تحقیق حاضر از نوع پیمایشی بوده و برای جمع آوری داده ها نیز از ابزار پرسشنامه استفاده گردیده است. به منظور تحقق اهداف تحقیق ۳۸۴ نفر از کاربران محصولات و خدمات شرکت ایرانسل در شهر تهران که در معرض تبلیغات موبایلی این شرکت قرار گرفته اند، به عنوان نمونه در نظر گرفته شدند. جهت تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات و مدل تحقیق نیز از آزمونهای مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) و تحلیل عاملی تأییدی (CFA) استفاده شد. یافته های تحقیق حاکی از تأثیر معنی دار باورهای «اطلاع دهنده بودن» و «نفع داشتن» و «سرگرم کننده بودن» و «عامل مزاحمت» در تبلیغات موبایلی بر «نگرش کلی نسبت به تبلیغات» و تأثیر معنی دار «نگرش کلی نسبت به تبلیغات موبایلی» بر «ارزش ویژه برند» بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.