مقاله کاهش ضریب اصطکاک در لایه توربولنت به کمک تحریک لایه مرزی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاهش ضریب اصطکاک در لایه توربولنت به کمک تحریک لایه مرزی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاهش ضریب اصطکاک در لایه توربولنت به کمک تحریک لایه مرزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاهش ضریب اصطکاک در لایه توربولنت به کمک تحریک لایه مرزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاهش ضریب اصطکاک در لایه توربولنت به کمک تحریک لایه مرزی :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

باتوجه به اینکه اغتشاش واختلاط درجریان اشفته سبب انتقال توده ذرات دریک مسیر پیچشی ازمیان سیال میشود سازوکارتبادل دراین نوع جریان به مراتب چشمگیرتر وموثرتر ازجریان ارام بوده و درجریان اشفته نرخ انتقال حرارت و بالطبع ضریب انتقال حرارت بزرگتر ازجریان آرام است دراین پژوهش نشان داده میشود که ضریب اصطکاک روی صفحه تخت به کمک تحریک لایه مرزی توربولنت کاهش می یابد برای منظور ازیک تونل باد صفحه تخت وسرعت سنج سیم داغ استفاده شدها ست صفحه تخت داخل تونل باد قرارگرفته و درنقطه ای ازآن که Rex= 6 10 است یک مانع داخل لاهی مرزی توربولنت قرارداده میشود سپس توزیع سرعت درداخل لایه مرزی درپایین دست مانع اندازه گیری میشود به منظور سنجش امکان تعمیم دادن نتایج به مقاطع مختلف یکبارازمایش با یک چهارگوش باابعاد۸×۸ میلیمتر و مرتبه دیگریک ذوزنقه با قاعده های ۴و۸میلیمتر وارتفاع ۸میلیمتر درداخل لایه مرزی انجام شدها ست پس ازاندازه گیری توزیع سرعت درمنطقه تحریک شده تنش برشی و ضریب اصطکاک روی صفحه تخت محاسبه میشود نتایج نشان میدهد که لایه مرزی پس ازتحریک دارای ضریب اصطکاک کمتری نسبت به صفحه تخت بدون تحریک است این کاهش باشکل و فاصله مقطع ازصفحه تخت مرتبط است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.