مقاله جامعه شناسی نامخاطبان برنماه های فرهنگی شهری


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جامعه شناسی نامخاطبان برنماه های فرهنگی شهری دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جامعه شناسی نامخاطبان برنماه های فرهنگی شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جامعه شناسی نامخاطبان برنماه های فرهنگی شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جامعه شناسی نامخاطبان برنماه های فرهنگی شهری :

تعداد صفحات:۲۹

چکیده:

برنام ههای فرهنگی شهردا ری بخش وسیع و متنوعی از فعالیت ها و عرص هها رابه خود اختصاص داده است. معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری وسازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دو متولی اصلی در حو زه فرهنگی شهرتهران هستند که هریک با مأموریت های متفاوت و بعضا متشابه به ارائهخدمات فرهنگی و فعالیت های فرهنگی مشغول هستند. برنامه ری زی و مدیریتفرهنگ عمومی در سطح شهر تهران مهم ترین مأموریت این سازمان هاست.یکی از شاخص های مهم در ارزیابی برنام ههای فرهنگی میزان جذب مخاطبانبه برنام هها و نیز میزان اثر بخشی برنام هها بر رفتارها و شخصیت مخاطبان اینبرنام هها است.با وجود اینکه آمارها نشان دهنده این است که این برنام هها مخاطبانی را بههمراه خود دارند، ولی از سوی دیگر آنچه مشاهده می شود این است که اینبرنام هها با مشکل و معضل مخاطب سازی روبه رو هستند. آمار و ارقام نشانمی دهد که برنام هها و اقدامات فرهنگی شهرداری تهران دارای مخاطب است،ولی این مخاطب در واقع نوعی نامخاطب و اشخاص پنهانی هستند که درمسیر تولید و اجرای برنامه به صورت تصادفی و اتفاقی شکار می شوند.برنام هها با هدف قبلی برای مخاطبان خاص ایجاد نمی شوند. این نامخاطبانکسانی هستند که در فضاها و مکان های اتفاقی با مق ول های به نام مصرف یککالا یا محصول فرهنگی که ازسوی شهرداری ارائه می شود مورد هدف برنامه وسیاست های فرهنگی شهرداری قرار می گی رند.این مقاله درصدد واکاوی این ایده و اندیشه است که برنام ههای فرهنگیشهرداری با مسئله مخاطب سازی و در نتیجه با بحران مشروعیت مواجه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.