مقاله راهبردهای رسانه ای درمدیریت بحران زلزله
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله راهبردهای رسانه ای درمدیریت بحران زلزله دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله راهبردهای رسانه ای درمدیریت بحران زلزله کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راهبردهای رسانه ای درمدیریت بحران زلزله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله راهبردهای رسانه ای درمدیریت بحران زلزله :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
وجود گسلهای فعال در سراسر ایران و شرایط لرزه خیزی بالای کشور واقعیتی است که امروزه دیگر برای شهروندان ما پذیرش احتمال وقوع زمین لرزه های شدید در مناطق شهری را دشوار نمی نماید و مرور تاریخ وقوع زلزله های سه دهه گذشته همواره این امر را به اثبات می رساند اندیشیدن به راهکارهای برون رفت از شرایط بحرانی پس از وقوع زلزله استفاده حداکثر و همه جانبه ا زظرفیت ها و ابزارهای موجود جهت کنترل و کاهش خسارات ناشی از این پدیده طبیعی در شرایط پرمخاطره کنونی کشور ازدغدغه های اصلی جامعه سازمان ها و نهادهای درگیر در مدیریت بحران می باشد دراین بین رسانه ها به عنوان بخشی اطلاع رسان و اگاهی بخش ارتباط با مخاطبان و افکار عمومی ونهایتا مرکز چرخشی و انباشت اطلاعات نیز از این قاعده مستثنی نبوده و م یتوانند نقشی حساس اثر گذار و سودمنددر مدیریت بحران زلزله ایفا کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.