مقاله روشی نوین در افزایش راندمان و کاهش آلودگی زیست محیطی سیکل گازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله روشی نوین در افزایش راندمان و کاهش آلودگی زیست محیطی سیکل گازی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله روشی نوین در افزایش راندمان و کاهش آلودگی زیست محیطی سیکل گازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روشی نوین در افزایش راندمان و کاهش آلودگی زیست محیطی سیکل گازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله روشی نوین در افزایش راندمان و کاهش آلودگی زیست محیطی سیکل گازی :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
در کشور ما، با توجه به نیاز روز افزون به منابع انرژی و سوخت های فسیلی، ضرورت کاهش توان مصرفی و میزان آلایندگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پس بایستی برای دست یابی به این مهم، راهکارهای مناسب و عملی ارائه گردد. یکی از روش های نوین جهت کاهش مصرف سوخت در سیکل گازی استفاده از خنک کن میانی است. با توجه به دذمای بسیار بالای گازهای خروجی از توربین گازی این خنک کاری ها به خصوص به روش های مه گون و تراکم مرطوب علاوه بر افزایش توان تولید سیکل باعث کاهش سوخت مصرفی و همچنین آلودگی های زیست محیطی می شود، که شبیه سازی این روش ها در این مقاله تشریح شده است. در ابتدا به شبیه سازی اثر پاشش آب در دهانه کمپسور بر روی عملکرد محفظه احتراق و توربین گاز پرداخته شده است. سپس اقرات خنک کاری در حالات اشباع مه گون(fog) و تراکم مرطوب با OS (Over Spray)%2 برای ۱۶ مدل سیکل گازی محاسبه شده و با حالت بدون خنک کاری مقایسه گردیده است. در انتها تغییرات دبی سوخت مصرفی، نرخ حرارتی و راندمان حرارتی انواع مختلف سیکل گازی ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.