مقاله بررسی نقش فرهنگ کلاسی در توسعه آموزش از دیدگاه دانشجویان دانشکده بهداشت مشهد در سال ۱۳۹۰


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش فرهنگ کلاسی در توسعه آموزش از دیدگاه دانشجویان دانشکده بهداشت مشهد در سال ۱۳۹۰ دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش فرهنگ کلاسی در توسعه آموزش از دیدگاه دانشجویان دانشکده بهداشت مشهد در سال ۱۳۹۰  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش فرهنگ کلاسی در توسعه آموزش از دیدگاه دانشجویان دانشکده بهداشت مشهد در سال ۱۳۹۰،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش فرهنگ کلاسی در توسعه آموزش از دیدگاه دانشجویان دانشکده بهداشت مشهد در سال ۱۳۹۰ :

تعداد صفحات:۶

چکیده:

شناخت ادراکات و احساسات دانشجویان نسبت به فرهنگ و روابط اعضای کلاس برای برنامه ریزی ، و ایجاد تغییرات مثبت حائز اهمیت است.کلاس درس سازمانی است متشکل از مدرس و دانشجو که هر یک مجموعه ای از صفات منحصر به فرد ، همچون احساسات ، ارزشها ، نیازها و انگیزه ها را با خود به کلاس می اورند.این مطالعه با هدف بررسی نقش فرهنگ کلاسی در توسعه آموزش از دیدگاه دانشجویان دانشکده بهداشت مشهد در سال ۱۳۹۰ انجام شد.پژوهش حاضر مطالعه تحلیلی مقطعی بوده و جامعه مورد پژوهش ۴۵ نفر از دانشجویان دانشکده بهداشت مشهد در سال ۱۳۹۰ بودند که به روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند.ابراز گرداوری داده ها پرسشنامه ای مشتمل بر دو بخش ، که بخش اول شامل مشخصات دموگرافیک ، بخش دوم پرسشنامه فرهنگ کلاسی استفان رابینز (Stephan P Robins) ، شامل هشت سئوال در مورد فرهنگ کلاسی و با مقیاس ۵ نقطه ای بود.داده ها با استفاده از نرم افزار آماری spss ، تجزیه و تحلیل گردید.(۶۰ درصد) افراد شرکت کننده در مطالعه زن و (۳۰درصد) مرد بودند.میانگین سنی افراد (۲۲۳۸±۳۴) سال بود.(۵۶درصد) دانشجویان به فرهنگ کلاسی دانشگاه امتیاز بینابینی (۲۹-۲۰) دادند. ۲۰ درصد فرهنگی کلاسی را باز (۳۰) و ۱۲ درصد آن را بسته ( امتیاز ۲۰>) توصیف کردند.ارتباط مقطع تحصیلی دانشجویان و فرهنگ معنی دار بود و دانشجویان تعامل و ارتباط بیشتر اساتید با دانشجویان و بکارگیری روشهای دانشجو – محور می تواند منجر به برقراری ارتباط بیشتر بین استاد و دانشجو و دانشجویان با یکدیگر و ایجاد فرهنگ باز و صمیمی گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.