مقاله بررسی پارامتریک ناپایداری طولی دینامیکی ( پورپویزینگ) قایقهای پروازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی پارامتریک ناپایداری طولی دینامیکی ( پورپویزینگ) قایقهای پروازی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی پارامتریک ناپایداری طولی دینامیکی ( پورپویزینگ) قایقهای پروازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی پارامتریک ناپایداری طولی دینامیکی ( پورپویزینگ) قایقهای پروازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی پارامتریک ناپایداری طولی دینامیکی ( پورپویزینگ) قایقهای پروازی :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
ترکیب ناپایدار حرکات هیو ۱ و پیچ ۲ پورپویزینگ نامیده میشود. این پدیده در شناورهای تندرو پروازی ممکن است حادث گردد و اثرات نامطلوب بر ساختمان شناور و آسایش خدمه می گذارد. علت این پدیده را میتوان جابجایی موقعیت مرکز فشار هیدرودینامیکی حول مرکز ثقل در امتداد طولی ذکر کرد. پدیده پورپویزینگ با استفاده از روش کنترلی روث -هرویتس ۳ مورد بررسی قرار گرفته است. در این روش جوابهای معادلات کوپل شده حرکات هیو و پیچ در سرعتهای مختلف بررسی قرار گرفته و محدوده پایداری تعیین میگردد. بدین منظور برای بررسی محدوده پورپویزینگ یک برنامه کامپیوتری بر مبنای روش فوق توسعه داده شده و با استفاده از داده های موجود در منابع مربوطه معتبرسازی شده است. و سپس تاثیر پارامترهای مختلف وابسته به هندسه شناور بر محدوده پایداری پورپویزینگ بررسی شده و نمودار محدوده پایداری در هر حالت رسم شده است. عرض شناور و موقعیت مرکز ثقل تاثیرات قابل ملاحظه ای بر محدوده پایداری پورپویزینگ شناورهای تندرو دارند و در مراحل مختلف طراحی و همچنین در بارگذاری بر روی شناور این پارامترها مورد توجه قرار بگیرند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.