مقاله مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری دردنیای مجازی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری دردنیای مجازی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری دردنیای مجازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری دردنیای مجازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری دردنیای مجازی :

تعداد صفحات:۶

چکیده:

با افزایش رقابت درسطح دنیا و تحول در کسب وکار به همان شدت توقع های مشتریان نیز درحال تغییر است این تغییر شتابدار باعث خواهد شد زمان تهیه ی و توزیع سریعتر مشتری گرایی بیشتر و سطح خدمات بهتر ملموس بوده و نیازمند ارایه ی سرویس به هنگام به مشتریان باشد ازاین رو شرکت ها برای باقی ماندن دراین رقابت نمی توانند رویکردی سنتی به ارتباط با مشتری داشته باشند و می بایست نگرش خود را نسبت به ارتباط با مشتری تغییر دهند بروز تغییر و تحولات مختلف در عرصه ی تکنولوژی اطلاعات موسسات و شرکت ها را برآن داشته تا خود را با این تغییر و تحولات همگام نمایند دراین میان تنها شرکت هایی امید به بقا و توسعه خواهندن داشت که بتوانند خود را با تکنولوژی روز منطبق نموده و بتوانند با خلاقیت و نوآوری مشتریان خود را دراین رقابت حفظ و مشتریانجدیدی را جذب نمایند تکنولوژی اطلاعات سیستمهای مدیریت روابط مشتریان را نیز تحت تاثیر قرار داده و باعث ارایه روشهای کاملا مکانیزه و مبتنی بر تکنولوژی اطلاعات درمحیطمجازی شده است این موضوع منجر به مطرح شده مدیریت الکترونیکی ارتباط مشتریان درمباحث مدیریت ارتباط با مشتری شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.