مقاله ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی، انگیزه برای یادگیری و کیفیت خدمات داخلی در فدراسیون های منتخب
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی، انگیزه برای یادگیری و کیفیت خدمات داخلی در فدراسیون های منتخب دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی، انگیزه برای یادگیری و کیفیت خدمات داخلی در فدراسیون های منتخب کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی، انگیزه برای یادگیری و کیفیت خدمات داخلی در فدراسیون های منتخب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی، انگیزه برای یادگیری و کیفیت خدمات داخلی در فدراسیون های منتخب :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر، بررسی میزان ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی، انگیزه برای یادگیری و کیفیت خدمات داخلی در فدراسیون های منتخب بود. بدین منظور از پرسشنامه استاندارد دی ژی(۲۰۰۵) استفاده شد. پایایی پرسشنامه پس از یک مطالعه مقدماتی با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ ( =۰/۹۵) بدست آمد. جامعه آماری مورد نظر تحقیق را تمامی کارکنان فدراسیون های شنا، بسکتبال، هندبال، جودو، دو و میدانی و ژیمناستیک تشکیل داده اند و نمونه برابر با جامعه آماری می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی و اسنتباطی (جداول توزیع فراوانی و نمودار، ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه) استفاده شد. یافته ها نشان داد، بین فرهنگ یادگیری سازمانی (r=0/688 p<0/01)، انگیزه برای یادگیری (r=0/530 p<0/01) با کیفیت خدمات داخلی کارکنان فدراسیون های منتخب ارتباط مثبت و معناداری (p<0/05) وجود دارد. شایان ذکر است که بکارگیری متغیرهای مورد مطالعه در تحقیق بمنظور بهبود کیفیت خدمات داخلی کارکنان، جزء از طریق توجه و ارائه برنامه های استراتژیک از سوی رهبران و مدیران منابع انسانی سازمانها میسر نخواهد شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.