پاورپوینت مقایسه سیستم های خرید داخلی و خارجی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت مقایسه سیستم های خرید داخلی و خارجی دارای ۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت مقایسه سیستم های خرید داخلی و خارجی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت مقایسه سیستم های خرید داخلی و خارجی

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت مقایسه سیستم های خرید داخلی و خارجی

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت مقایسه سیستم های خرید داخلی و خارجی :

اسلاید ۱ :

خرید

مدیریت خرید به معنای ساده تصمیم گیری نظام مند برای یافتن پاسخهای مفید و مؤثر برای ۴ سؤال   موضوع خرید  موضع خرید  منبع خرید   و موقع خرید است که آنها را « آمیزه خرید » می نامیم .

آمیزه خرید پاسخگویی قاعده مند به این سؤالات است

چه بخریم ؟ ( موضوع خرید )

چگونه و چرا بخریم ؟( موضع خرید )

کجا بخریم ؟ ( منبع خرید )

کی بخریم ؟ ( موقع خرید )

اسلاید ۲ :

آمیزه خرید زمانی مؤثر و مفید و مناسب است که مدیر خرید در یافتن پاسخ به بررسی هر یک از اجزاء‌خویش به ۴ عامل زیر توجه و دقت داشته باشد .

۱- اولویت

۲- اهمیت

۳- مصلحت

۴- منفعت

اسلاید ۳ :

نمای کلی فرایند خرید داخلی

۱- درخواست خرید

۲- سفارش کالا به فروشنده

اقسام خرید :

۱- خریدهای برنامه ریزی شده

۲- خریدهای موردی ( اضطراری )

۳- خرید های متمرکز

۴- خرید های غیر متمرکز

اسلاید ۴ :

اقسام خرید از نظر کمیت ( مبلغ )

.۱خرید های جزئی

.۲خریدهای متوسط

.۳خریدهای عمده

مناقصه و مزاید ه

مناقصه : مناقسه عبارت است از اقدام برای خرید و یا دریافت خدمات به حداقل قیمت ممکن ،‌مناقصه به دو صورت انجام می شود

                   ۱ – مناقصه عمومی           ۲- مناقصه محدود

مزایده :‌ مزایده عبارت است از فروش کالا ، اجناس اسقاط ،‌فرسوده و یا زاید مؤسسه به بالاترین قیمت ممکن

اسلاید ۵ :

نمای کلی فرایند خرید خارجی

.۱اقدام به سفارش ( توسط قسمت خرید خارجی )

.۲اخذ مجوزهای لازم ( قسمت بازرگانی خارجی )

.۳تأمین مالی سفارش

.۴بیمه کردن سفارش

.۵گشایش اعتبار اسنادی

.۶پیگیری حمل سفارش

.۷تحویل سفارش از شرکت حمل و نقل

.۸ترخیص سفارش از گمرک

.۹حمل سفارش از گمرک

اسلاید ۶ :

کتابهایی که بعنوان منبع از نظر گذرانده شده

۱- سیستم های کاربردی خرید                                          تألیف مرتضی فرجی

۲- اصول کارپردازی و انبارداری                                        تألیف منوچهر امیرشاهی

۳- اصول انبارداری و مدیریت خرید                                    تألیف نادر دیبایی

 

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.