مقاله بررسی تجربی ضرایب آیرودینامیکی وتداخل جریان عبوری از دو سیلندر مربعی در چیدمان پشت سر هم


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تجربی ضرایب آیرودینامیکی وتداخل جریان عبوری از دو سیلندر مربعی در چیدمان پشت سر هم دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تجربی ضرایب آیرودینامیکی وتداخل جریان عبوری از دو سیلندر مربعی در چیدمان پشت سر هم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی ضرایب آیرودینامیکی وتداخل جریان عبوری از دو سیلندر مربعی در چیدمان پشت سر هم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تجربی ضرایب آیرودینامیکی وتداخل جریان عبوری از دو سیلندر مربعی در چیدمان پشت سر هم :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

در این آزمایشجریان عبوری از دو سیلندر پشت سر هم در تونل باد مورد بررسی قرار گرفت و ضرایب فشار ، لیفت ، درگ در اثر ریزش گردابه برای هر یک از دو سیلندر به دست آمد و نمودارهای آن ها ارائه گردید. این آزمایش در ۵ عدد رینولدز و در ۸ حالت L/D از ۱/۵ تا ۹ انجام گرفت L فاصله بین مراکز سیلندرها و D طول ضلع مربع می باشد درچیدمان متولی و برروی سیلندر بالا دست مشاهده می شود که در توزیع فشار برروی سه ضلع B,C,D با همبرابراست. در l/d>4 اثرات سیلندر پایین دست برروی سیلندر بالادست به طور محسوسی کاهش می یابد و توزیع فشار بر روی سیلندر بالادست مشابه توزیع فشار بر روی تک سیلندر می شود، که این امر به سبب افزایش فاصله بین دو سیلندر و کاهش تداخل جریان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.