مقاله بررسی عددی اثرات دبی ورودی و قطر بدنه سیکلون بر جدایش ذرات در جداکننده های سیکلونی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عددی اثرات دبی ورودی و قطر بدنه سیکلون بر جدایش ذرات در جداکننده های سیکلونی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عددی اثرات دبی ورودی و قطر بدنه سیکلون بر جدایش ذرات در جداکننده های سیکلونی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عددی اثرات دبی ورودی و قطر بدنه سیکلون بر جدایش ذرات در جداکننده های سیکلونی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عددی اثرات دبی ورودی و قطر بدنه سیکلون بر جدایش ذرات در جداکننده های سیکلونی :

تعداد صفحات:۹

چکیده:

در این پژوهش اثر د بی هو ای ورود ی به سیکلون و همچنین اثرقطر بدنه اصلی و نیز لوله ورود ی و خروج ی و قسمت مخروطی به همراه مدل توربو لنسی RNG k -e بر رو ی جدا یش ذرات و نیز راندمان جداساز ی در سیکلون و تبخیر قطرات درون آن مورد بررسی قرارگرفته است و نتایج حاصل از این مدل ها با یکدیگر مقایسه شده است.معادلات بقای حاکم و معادلات مدل های توربولنس با روش حجم محدود و استفاده از الگو ریتم سیمپل حل شده اند.نت ایج حاصل از حل و آزم ایش نشان م یدهد که با کاهش قطر دهانه خروجی، راندمان جداسازی ذرات افز ایش م یابد. همچنین نت ایج نشان م یدهد که با افزایش م یزان د بی ورود ی به س یکلون، مقدار راندمان جداسا زی سیکلون افز ایش م یابد که علت آن چرخش بی شتر س یال و افز ایش نیروی وارد بر ذرات و حرکت بیشتر ذرات به سمت پ ایین س یکلون میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.