مقاله بهبود عملکرد جاذب ارتعاشات با کنترل نیمه فعال با استفاده از میرایی و سفتی متغیر


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهبود عملکرد جاذب ارتعاشات با کنترل نیمه فعال با استفاده از میرایی و سفتی متغیر دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهبود عملکرد جاذب ارتعاشات با کنترل نیمه فعال با استفاده از میرایی و سفتی متغیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهبود عملکرد جاذب ارتعاشات با کنترل نیمه فعال با استفاده از میرایی و سفتی متغیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهبود عملکرد جاذب ارتعاشات با کنترل نیمه فعال با استفاده از میرایی و سفتی متغیر :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

استفاده از جاذبهای ارتعاشات کوک شده از مؤثرترین روشهای حذف ارتعاشات نامطلوب میباشد. علیرغم مزایای فراوان جاذبهای ارتعاشات، نوع غیرفعال این وسیله دارای معایبی مانند کاهش شدید بازده بر اثر خروج از تنظیم، یا تغییر فرکانس تحریک ورودی میباشد. از روشهای گوناگون حل این مشکلات میتوان به جاذبهای تطبیق پذیر و جاذبهای نیمه فعال اشاره نمود. در این تحقیق طرح جدیدی از یک جاذب برای اولین بار ارائه شده است که ترکیبی از جاذبهای تطبیق پذیر و نیمه فعال است. سعی شده با استفاده از دو دمپر قابل کنترل، سفتی و میرایی سیستم را بصورت بیدرنگ و همزمان کنترل نمود تا مقدار ارتعاشات سیستم اصلی بیشتر از مدلهای پیشین کاهشیابد. روش ایجاد سفتی متغیر با قابلیت تنظیم بیدرنگ ساده و کاملاً کاربردی است. سیستم کنترل ساده و ساختار آن عملی است، که طرح را بسیار کم هزینه و کاربردی میسازد. پس از استخراج معادلات حاکم بر سیستم پیشنهادی مدل شبیه سازی عددی طرح ایجاد و پس از بهینه سازی پارامترهای مدل، از آن برای بررسی رفتاردینامیکی جاذب استفاده شده است. برای بررسی کارایی طرح ، نتایج با نتایج حاصله از جاذب غیرفعال و یک نوع جاذب نیمه فعال با بهترین کارایی در بین جاذبهای پیشین که هر دو بصورت بهینه تنظیم شده اند، مقایسه شده اند. طبق نتایج حاصله میزان کاهش ماکزیمم ارتعاشات منتقل شده به سیستم اصلی در طرح پیشنهادی % نسبت به مدل غیرفعال ۳۲ % و نسبت به مدل نیمه فعال پیشین ۱۰ کاهشیافته است و نتایج کاملا بیانگر کارایی و افزایشبازده جاذب با طرح پیشنهادی میباشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.