مقاله بهینهسازی مصرف سوخت در یکخودروی هیبرید موازی دارای سیستم انتقال قدرتCVT


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهینهسازی مصرف سوخت در یکخودروی هیبرید موازی دارای سیستم انتقال قدرتCVT دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهینهسازی مصرف سوخت در یکخودروی هیبرید موازی دارای سیستم انتقال قدرتCVT  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینهسازی مصرف سوخت در یکخودروی هیبرید موازی دارای سیستم انتقال قدرتCVT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهینهسازی مصرف سوخت در یکخودروی هیبرید موازی دارای سیستم انتقال قدرتCVT :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

در این مقاله مدلی از یک خودروی هیبرید موازی در نظر گرفته شده و یک استراتژی کنترل جدید به نام استراتژی کنترل CVT بهمنظور مدیریت موثر تقسیم توان بین موتورهای احتراقی و الکتریکی با هدف کاهش مصرف سوخت طراحی شده است جعبه دنده CVT (با نسبتدنده پیوسته متغی ر) نقشی اساسی در کمک به موتور احتراقی برای کارکرد در نقاط بهینه خود دارد.کنترلر طراحی شده چهار وضعیت برای حرکت خودرو در نظر میگیرد سپس توان درخواستی از طرف راننده را به عنوان ورودی پذیرفته و با توجه به وضعیت شارژ باتری ۲، بهترین وضعیت حرکت را از بین حالات موجود انتخاب میکند. در ادامه، کنترلر با مراجعه به منحنیهای بهینه محاسبه شده برای موتور احتراقی و الکتریکی سرعت بهینه موتور مورد نظر و نسبتدنده را طوری تعیین میکند تا در هر زمان خودرو بالاترین راندمان مصرف سوخت را داشته و از فدا شدن پارامترهای عملکردی و افزایش بیش از حد آلایندهها جلوگیری شود. کنترلر تا حد امکان از بازیابی نیروی ترمزی نیز استفاده می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.