مقاله جایگاه اصول اخلاقی در بازاریابی ارائه چارچوبی نظامند


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جایگاه اصول اخلاقی در بازاریابی ارائه چارچوبی نظامند دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جایگاه اصول اخلاقی در بازاریابی ارائه چارچوبی نظامند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه اصول اخلاقی در بازاریابی ارائه چارچوبی نظامند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جایگاه اصول اخلاقی در بازاریابی ارائه چارچوبی نظامند :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

اصول اخلاقی بازار یابی یکی از موضوعات چالش برانگیز هزاره سوم بود که بسیار مورد توجه قرار گرفته است این مبحث هم چنین حیطه بسیار وسیعی از موضوعات مربوط به بازاریابی را در بر میگیرد در واقع می توان گفت هر حیطه ای در بازار یابی که ابعادی اخلاقی دارد در چارچوب ادبیات اصول اخلاقی بازاریابی قرار می گیرد از این رو بررسی ادبیات اصول اختلاقی بازاریابی بدون یک طرح دسته بندی جامع بسیار مشکل و پیچیده خواهد بود. براین اساس دراین مقاله سعی شده است با ارائه یک طرح دسته بندی که تمامی موضوعات اصول اخلاقی بازاریابی را در برگیرد بررسی ادبیات اصول اخلاقی بازاریابی را نظامند و ساده ترکرد. هم چنین این دسته بندی به مدیران و ناظران کمک خواهد کرد در چارچوب دسته بندی ارائه شده و بصورت دقیق و کامل به بررسی اخلاق حرفه ای بازاریابی سازما ن ها بپردازند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.