مقاله طراحی و ساخت اکسل جلو وانت شوکابا ظرفیت ارتقا یافته، ترمز دیسکی و سیستم ABS


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی و ساخت اکسل جلو وانت شوکابا ظرفیت ارتقا یافته، ترمز دیسکی و سیستم ABS دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و ساخت اکسل جلو وانت شوکابا ظرفیت ارتقا یافته، ترمز دیسکی و سیستم ABS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و ساخت اکسل جلو وانت شوکابا ظرفیت ارتقا یافته، ترمز دیسکی و سیستم ABS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و ساخت اکسل جلو وانت شوکابا ظرفیت ارتقا یافته، ترمز دیسکی و سیستم ABS :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

در مقاله حاضر فرآیند کاملی از طراحی یکی از اجزای مهم خودرو یعنی سیستم تعلیق مستقل جلو وانت شوکا تشریح شده است. یکی از پروژه های بزرگ در صنعت خودرو سازی ارائه مدل جدید وانت کار توسط شرکت زامیاد بوده است که شامل تغییرات عمده ای در بدنه، قوای محرکه و سیستم تعلیق و ترمز بوده است. در اثر این تغییرات اصلاحاتی در سیستم اکسل و تعلیق مورد نیاز بوده است که از جمله آنها ارتقای ظرفیت تحمل بار به میزان ۲۱ % و نصب سیستم ترمز دیسکی بوده است. این دو مورد اخیر باعث ایجاد تغییرات زیادی در هندسه و وظایف قطعات شده و بنابراین لزوم انجام تحلیل تنش احساس شده است. در اینجا با توجه به ترکیبی بودن و حجیم شدن مدل مونتاژی اکسل روشی استفاده شده که در آن اثرات رفتار خودرو بر هر یک از اجزاء اکسل از طریق تحلیل یک مدل متمرکز کل خودرو در نرم افزارADAMS بدست آمده و با در نظر گرفتن این اثرات هر یک از قطعات به طور مجزا مورد تحلیل و بهینه سازی در نرمافزار NASTRAN قرار گرفته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.