مقاله معرفی چند محصول مکمل غذایی به بازار ایران به کمک استراتژی اقیانوس ابی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله معرفی چند محصول مکمل غذایی به بازار ایران به کمک استراتژی اقیانوس ابی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله معرفی چند محصول مکمل غذایی به بازار ایران به کمک استراتژی اقیانوس ابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله معرفی چند محصول مکمل غذایی به بازار ایران به کمک استراتژی اقیانوس ابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله معرفی چند محصول مکمل غذایی به بازار ایران به کمک استراتژی اقیانوس ابی :

تعداد صفحات:۹

چکیده:

دراین مقاله چالشهای یک شرکت تولید کننده و وارد کننده محصولات دارویی و مکملهای غذایی در مورد معرفی محصولات جدید خود به بازار مورد بررسی قرار می گیرند ابتدا گذری برروشهای پیش بینی حجم فروش در سالهای اولیه انجام خواهد شد و می بینیم که چگونه م یتوان به کمک روشهای استراتژی اقیانوس ابی غیر مشتری ها را نیز درگیر بازار نمود و با متمایز ساختن محصول خود از محصولات مشابه رقبا هزینه های رقابت را کاهش داد و همزمان از طریق خلق ارزش برای مشتریان بالقوه از مرزهای بازار کنونی مکملهای غذایی گذشت و وارد بازارهای بدون رقیب شد. محصولاتی که دراینمقاله بررسی می شوند عبارتند از : کلسیم ،منیزیم، زینک، ویتامین د cal-mg-z-d ، ابنبات ویتامین سی و شربت اکیناسه echinacea . پس از اشاره ای کوتاه به خواص هرکدام و نگاهی به وضعیت بازار و نحوه فعالیت رقبا به کمک تابلوی استراتژی، سیاست ورود محصول به بازار معرفی و مقایسه ای میان حجم فروش در وضعیت بازار رقابتی و بازار بدون رقیب بررسی خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.