پاورپوینت تجارت الکترونیکی
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت تجارت الکترونیکی دارای ۲۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت تجارت الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیکی
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیکی
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت تجارت الکترونیکی :
اسلاید ۱ :
مقدمه:
پیشرفت روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات،همگرایی بین این فناوری با فرآیند توسعه اطلاعات، تحول و حرکتی تحت عنوان انقلاب ارتباطات را در جوامع بشری باعث شده است.
اسلاید ۲ :
تجارت الکترونیکی چیست؟
خرید وفروش کالاها،خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های رایانه ای نظیر اینترنت.
به بیان ساده تر: انجام مبادلات تجاری در یک قالب الکترونیکی.
اسلاید ۳ :
کمیسیون اروپایی در سال ۱۹۹۷ آن را به شکل زیر تعریف نموده است :
تجارت الکترونیکی شامل فعالیتهایی از قبیل:مبادله الکترونیکی کالاها و خدمات،تحویل فوری مطالب دیجیتال، انتقال الکترونیکی وجه، بازاریابی،مبادله الکترونیکی سهام و خدمات پس از فروش.
اسلاید ۴ :
مراحل رشدوگسترش تجارت الکترونیک:
مراحل رشد و گسترش تجارت الکترونیکى را مى توان به ۵ بخش تقسیم کرد که هر چه به گام هاى پایانى تر نزدیک مى شویم در حقیقت به تجارت الکترونیکى واقعى نزدیک تر شده ایم و شرکت ها و سازمان هایى که در جست وجوى بازار الکترونیکى براى کالاها و خدمات خود هستند، سعى در رسیدن به مراحل پایانى این چرخه دارند.
اسلاید ۵ :
مراحل رشد وگسترش تجارت الکترونیک:
مراحل رشد و گسترش تجارت الکترونیکى را مى توان به ۵ بخش تقسیم کرد :
- ایجاد یک سایت ساده شامل اطلاعات محصولات و خدمات تولیدى خود، تا این اطلاعات از طریق اینترنت در اختیار مشتریان قرار بگیرد.
۲مرحله دوم شامل توسعه و گسترش مرحله اول است. در این مرحله سایت شرکت تبدیل به یک پایگاه داده اى قوی تبدیل میشود.
- برقرارى امکان تعامل، کاربران امکان تعامل با مدیر سایت را
اسلاید ۶ :
مراحل رشد وگسترش تجارت الکترونیک:
خواهند داشت که این تعامل از طریق e-mail، chat و voice خواهد بود و کاربران در بازه زمانى بسیار کوتاه مدت پاسخ خود را از مدیر سایت دریافت خواهند کرد.
- امکان پرداخت اینترنتى براى کاربران.
- مرحله آخربه مرحله یکپارچگى معروف است. در این مرحله، سیستم هاى واسطه اى میان فروشنده و خریدار با سیستم هاى موجود در سازمان و یا شرکت به حالت یکپارچگى کامل درخواهند آمد.
اسلاید ۷ :
عمدهترین دلایل قابل طرح در گریزناپذیر بودن تجارت الکترونیکی :
}
}در صورت عدم بکارگیری تجارت الکترونیکی،موقعیت رقابتی کشورهای در حال توسعه به میزان صرفه جویی حاصل از انجام مبادلات به صورت الکترونیکی،تضعیف خواهد گردید.
}عدم بهره گیری از تجارت الکترونیکی همچنین به معنای کندی در انجام معاملات و از دست رفتن فرصتهای لحظه ای و زودگذر در تجارت جهانی است.
اسلاید ۸ :
عمدهترین دلایل قابل طرح در گریزناپذیر بودن تجارت الکترونیکی :
}
}
}با گسترش این شیوه از مبادلات در کشورهای پیشرفته،شیوههای کاغذی قبلی منسوخ گردیده و در عمل امکان انجام مبادله با این کشورها از طریق روشهای سنتی از میان خواهد رفت که این امر به معنای منزوی شدن در عرصه تجارت جهانی خواهد بود.
اسلاید ۹ :
مزایای استفاده از تجارت الکترونیکی:
.۱ کاهش هزینه مبادلات
.۲سرعت بخشیدن به انجام مبادله
.۳تقویت موضع رقابتی کشور در جهان
.۴افزایش صادرات
.۵عدم وجود واسطه و دلال برای فروش کالا
.۶ سهولت در وارد شدن به بازارهای جدید
اسلاید ۱۰ :
رویکرد دولت جمهوری اسلامی ایران:
با توجه به گسترش سریع و شتابان تجارت الکترونیکی در جهان، ایران نیزاقدامات و سیاستهایی دراین راستای انجام داده است.
به عنوان مثال:
}ماده (۹۴) قانون برنامه سوم توسعه انجام داد و ستد الکترونیکی اوراق بهادار در سطح ملی.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.