مقاله حفظ و ارتقا کرامت مردم از طریق شناسایی نیازهای مخاطبان خدمات ارایه شده در نظام اداری


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله حفظ و ارتقا کرامت مردم از طریق شناسایی نیازهای مخاطبان خدمات ارایه شده در نظام اداری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله حفظ و ارتقا کرامت مردم از طریق شناسایی نیازهای مخاطبان خدمات ارایه شده در نظام اداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله حفظ و ارتقا کرامت مردم از طریق شناسایی نیازهای مخاطبان خدمات ارایه شده در نظام اداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله حفظ و ارتقا کرامت مردم از طریق شناسایی نیازهای مخاطبان خدمات ارایه شده در نظام اداری :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

امروزه، با توجه به تغییر و تحولات گسترده درزمینه های مختلف کسب و کار و نیازسازمانها به افزایش سطح کیفی محصولات و خدمات و توجه روزافزون به مفاهیمی نظیر کارایی و اثربخشی فرآیندهای سازمانی، سازمانها نیازمند توسعه توانمندیهای سازمانی در جهت ارایه خدمات و محصولات با کیفیت بالا و به عبارتی تامین نیازها و انتظارا ت مخاطبان می باشند .قابل استفاده برای دریافت کننده خدمت یک تعریف متداول از کیفیت است . و توجه همه جانبه سازمان به جلب رضایت مخاطبان از اهمیت ویژه ای بر خوردار می باشد. دریافت بازخور از مخاطب می تواند سازمان را در جهت تنظیم رفتارهای مناسب و عملکرد خود یاری دهد. درک چگونگی دستیابی به وفاداری و رضایت م خاطبان از توجهات اصلی سازمانها و موسساتی است که در مورد رفتار مشتری پژوهش می کنن د . کیفیت خدمت یا محصول، دوستانه انجام شدن کار، تمیزبودن محل کار، ساده بودن فرآیند، در دسترس بودن متصدی مربوط، ظاهر فیزیکی کارکنان و پاسخ کارکنان به درخواست یا سوال از جمله عواملی هستند که موجب رضایتمندی مردم و مخاطب میشوند. اصولاً خدمت خوب آن است که کمی بیش از حد انتظار م خاطبان و مراجعان باشد، اولین قدم برای رضایتمندی مخاطبان پی بردن به لحظه های حقیقت یعنی نخستین تماس و بر خورد است. نظر به اینکه بخش عمده فعالیتهای سازمانها و موسسات دولتی مانند بانکها، شهرداریها و بیمه ها، خدمات می باشد و کارکنان نقش بسزایی در کیفیت ارائه خدمات ایفا می کنند، پس ارائه خدمات عالی و باکیفیت نیازمند کارکنان آگاه و ماهر است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.