مقاله شبیه سازی و تحلیل سینماتیک مکانیزم چهار میله سیستم تعلیق و اثر متقابل آن بر سیستم فرمان خودرو با نرم افزارMATLAB


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شبیه سازی و تحلیل سینماتیک مکانیزم چهار میله سیستم تعلیق و اثر متقابل آن بر سیستم فرمان خودرو با نرم افزارMATLAB دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی و تحلیل سینماتیک مکانیزم چهار میله سیستم تعلیق و اثر متقابل آن بر سیستم فرمان خودرو با نرم افزارMATLAB  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی و تحلیل سینماتیک مکانیزم چهار میله سیستم تعلیق و اثر متقابل آن بر سیستم فرمان خودرو با نرم افزارMATLAB،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی و تحلیل سینماتیک مکانیزم چهار میله سیستم تعلیق و اثر متقابل آن بر سیستم فرمان خودرو با نرم افزارMATLAB :

تعداد صفحات:۷

چکیده:

سیستم تعلیق خودرو برای ایجاد هدایت پایدار، اطمینان از راحتی سرنشینان و حداکثر اصطکاک لاستیک با جاده طراحی گردید. در این تحقیق سیستم تعلیق توسط نرم افزار شبیه سازی شد و اثر متقابل آن بر سیستم فرمان مورد چالش قرار گرفت. تحلیل سینماتیکی سیستم ترکیبی تعلیق- فرمان نشان داد فاصله قائم محور جعبه فرمان با محور واصل چرخهای جلو دارای عدد بهینه می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.