مقاله ارزشیابی فراگیران در محیط آموزش الکترونیکی با مروری بر مدل GPAM-WATA
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزشیابی فراگیران در محیط آموزش الکترونیکی با مروری بر مدل GPAM-WATA دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزشیابی فراگیران در محیط آموزش الکترونیکی با مروری بر مدل GPAM-WATA کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزشیابی فراگیران در محیط آموزش الکترونیکی با مروری بر مدل GPAM-WATA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزشیابی فراگیران در محیط آموزش الکترونیکی با مروری بر مدل GPAM-WATA :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات فاوا به عرصه آموزش یادگیری را جذاب تر و اسان تر نموده است ارزشیابی آموزشی را می توان چه در محیطهای آموزش سنتی و چه در محیط آموزش الکترونیکی یکی از مهمترین عناصر برنامه درسی و فرایند تدریس برشمرد که میزان دستیابی به کیفیت و هدفهای آموزشی را مشخص می نماید دراین مطالعه با نگاهی به دیدگاهها و نظرات متخصصان حوزه تدریس و آموزش به بررسی و تبیین یادگیری الکترونیکی و ارزیابی آموزشی درمحیط آموزش الکترونیکی پرداخته شده است نتایج نشان میدهد کها مروزه نظامهای ارزیابی الکترونیکی از مدلها و جایگاه ویژه ای در ارزشیابی یادگیرندگان برخوردارند. وجود این نظامهای خودارزیاب تا حدود زیادی ارزشیابی را به عهده خود یادگیرنده واگذار کردها ند دراین مقاله همچنین به معرفی و عملکرد نظام ارزشیابی GPAM_WATA در محیط آموزش الکترونیکی با محوریت ارزشیابی پویا پرداخته شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.