مقاله بررسی میزان تاثیر محیطهای چند رسانه ای و شبیه سازی شده ی آموزش بورس بر میزان یادگیری دانشجویان دانشگاه ایلام


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان تاثیر محیطهای چند رسانه ای و شبیه سازی شده ی آموزش بورس بر میزان یادگیری دانشجویان دانشگاه ایلام دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان تاثیر محیطهای چند رسانه ای و شبیه سازی شده ی آموزش بورس بر میزان یادگیری دانشجویان دانشگاه ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان تاثیر محیطهای چند رسانه ای و شبیه سازی شده ی آموزش بورس بر میزان یادگیری دانشجویان دانشگاه ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان تاثیر محیطهای چند رسانه ای و شبیه سازی شده ی آموزش بورس بر میزان یادگیری دانشجویان دانشگاه ایلام :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

این تحقیق در قالب یک طرح دو گروهی نیمه ازمایشی با پیش ازمون و پس ازمون با هدف بررسی تاثیر محیطهای چند رسانه ای و شبیه سازی شده آموزش بورس و مبادله ی ارزهای خارجی فارکس در مقایسه با روش رایج استاد جزوه و ارائه پاورپوینت بر میزان یادگیری دانشجویان دانشگاه ایلام انجام گرفته است جامعه ی اماری پژوهش کلیه دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره های کارشناسی رشته های مدیریت بازرگانی، اقتصاد و حسابداری دانشگاه ایلام بودها ند که ۱۸۴ نفر از آنها به عنوان نمونه انتخاب شدند ابزار جمع اوری داده ها دراین تحقیق پرسشنامه محقق ساخته بوده کهروایی آن به تایید تعدادی ازمتخصصین و اعضای هیئت علمی مرتبط با حوزه تحقیق رسیده و پایایی آن با استفاده از ضریب الفای کرونباخ قابل قبول و معادل ۰/۷۳۴ براورد گردید برای تجزیه و تحلیل داده ها از امار توصیفی جدول توزیع فراوانی ، درصد فراوانی و فراوانی تجمعی و امار استنباطی ازمون t و تجزیه کواریانس استفاده گردیده است نتایج پژوهش حاکی از تفاوت بین میانگین نمره ی دو گروه ازمودنی بوده و نشان میدهد که گروه ازمایشی که از محیط چند رسانه ای و شبیه سازی شده استفاده نموده بهتر از گروه شاهد روش رایج عمل نموده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.