مقاله مدلسازی و درستیابی سیستم اینتر لاکینگ راه اهن به روش صوری و با استفاده از متد B
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلسازی و درستیابی سیستم اینتر لاکینگ راه اهن به روش صوری و با استفاده از متد B دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلسازی و درستیابی سیستم اینتر لاکینگ راه اهن به روش صوری و با استفاده از متد B کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی و درستیابی سیستم اینتر لاکینگ راه اهن به روش صوری و با استفاده از متد B،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلسازی و درستیابی سیستم اینتر لاکینگ راه اهن به روش صوری و با استفاده از متد B :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
ابهامات سیستمها منشاء بروز خطا بوده و خطا در سیستمهای کنترلی مانند سیستمهای کنترل ریلی از علل و عوامل حوادثی مانند تصادف ریلی و یا خروج از خط می باشد. یکی از راهکارهای رفع ابهامات ، مدلسازی صریح و استفاده از روشهای صوری بوده بطوریکه در بسیار از قراردادهای توسعه نرم افزارهای ایمنی محور استفاده از روش مذکور در مجموعه الزلمات قراردادی گنجانده می شود. روش صوری با استفاده از اثبات کننده های اتوماتیک و نیز آزمون گرهای مدل در زمینه توسعه نرم افزارهای ایمنی محور که هزینه خطای بالایی دراند بسیار مورد توجه می باشد. در حوزه مهندسی راهآهن بکار گیری روش ذکور در کشورهای پیشرفته بسیار متداول بوده و یک نمونه از چگونگی استفاده آن در این تحقیق بررسی شده است. در بحث اینتر لاکینگ ایستگاهها تعامل بین اجزاء مدلی پیچیده می سازد که برررسی این تعاملات بسیار مشکل خواهد بود. از این دید بیان صوری مشخصات با استفاده از روشی صوری بسیار کارآمد می باشد. در این مقاله مدلی از اینتر لاکینگ متمرکز با حلقه بسته ارائه شده است که اگثر فرآیدها مانند رزرو نمودن مسیر ، قفل مسیر ، مسیر شانت ، مسیر معکوس و مسیر فراخوان را در بردارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.