مقاله طراحی، توسعه و ارزیابی سامانه کنترل الکترونیکی درصد لغزش برای تراکتورMF 399


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی، توسعه و ارزیابی سامانه کنترل الکترونیکی درصد لغزش برای تراکتورMF 399 دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی، توسعه و ارزیابی سامانه کنترل الکترونیکی درصد لغزش برای تراکتورMF 399  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی، توسعه و ارزیابی سامانه کنترل الکترونیکی درصد لغزش برای تراکتورMF 399،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی، توسعه و ارزیابی سامانه کنترل الکترونیکی درصد لغزش برای تراکتورMF 399 :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

یک سامانه کنترل درصد لغزش طراحی و بر روی تراکتور مسی فرگوسن مدل ۳۹۹ نصب و تاثیر آن بر روی درصد لغزش ارزیابی گردید. در این سامانه یک حسگر چرخش سنج برای اندازه گیری سرعت واقعی تراکتور و یکحسگر مغناطیسی برای اندازه گیری سرعت تئوری بکار برده شد. سیگنال های خروجی از حسگرها به پردازشگر مرکزی ارسال شدند و پردازشگر پس از محاسبه درصد لغزش و مقایسه آن با مقدار تنظیمی، فرمان لازم را به موتورپله ای جهت تغییر عمق کار وسیله به منطور ثابت نگه داشتن درصد لغزش صادر کرد. نتایج واسنجی حسگرها نشان داد که خطای سامانه اندازه گیری درصد لغزش در شرایط مزرعه ای تقریبا ۲ درصدبود. آزمون های مزرعه ای برای سامانه های کنترل الکترونیکی درصد لغزش و کنترل مکانیکی کشش در چهار سرعت پیشروی و سه مقدار تنظیمی کشش در قالب طرح بلوک های کامل تصادفی در خاک شنی لومی اجرا گردید.، نتایج نشان داد که مقادیر در سامانه الکترونیکی به میزان ۴۳،۳۵ و ۴۹ درصد به ترتیب در مقادیر تنظیمی کشش ۱ ۲ و ۳ کاهش یافت. کاهش درصد لغزش باعث کاهش سوخت مصرفی سامانه الکترونیکی در مقادیر تنظیمی کشش مشابه شد. کاهش درصد لغزش در سامانه الکترونیکی باعث کاهش سوخت مصرفی گردید. بین میانگین سوختمصرفی دو سامانه در تمامی سرعت های مشابه اختلاف معنی دار وجود داشت، طوری که سوخت مصرفی در سامانه الکترونیکی نسبت به سامانه مکانیکی کمتر بود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.