مقاله طراحی و آزمایش دستگاه تست چسبندگی اسلاری سیل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی و آزمایش دستگاه تست چسبندگی اسلاری سیل دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی و آزمایش دستگاه تست چسبندگی اسلاری سیل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و آزمایش دستگاه تست چسبندگی اسلاری سیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی و آزمایش دستگاه تست چسبندگی اسلاری سیل :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
رویه راهها در اثر عوامل جوی نظیر بارندگی، یخ زدگی، تابش خورشید و اثرات سایشی چرخ وسایط نقلیه، لاستیک یخ شکن و دیگر عوامل در طول دوران بهره برداری دچار فرسایش می شوند. در صورتیکه اقدامات ترمیمی صحیح در زمان مناسب روی این سطوح انجام نشود، خرابیها گسترش یافته و لایه های زیری روسازی نیز دچار آسیب می گردند. برای پیشگیری از تشدید فرسودگی و تخریب سطح راهها از اقدامات اصولی و ارزان قیمتی در ابتدای شروع خرابی استفاده می شود، که یکی از آسفالت های سطحی، اسلاری سیل (دوغاب قیری) می باشد. اسلاری سیل مخلوطی از مصالح ریزدانه، قیر امولسیونی، آب و فیلر است. در این تحقیق به طراحی و ساخت دستگاه تست چسبندگی اسلاری سیل بر اساس استاندارد ASTM پرداخته می شود و در نهایت نتایج انجام آزمایش با استفاده از مصالح تیپ ۱ و فیلر معدنی سیمان ۴۲۵-۱ به میزان یک درصد پرداخته می شود و زمان بازگشایی مسیر توسط این دستگاه تعیین می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.