مقاله ارایه چهارچوبی برای مدیریت ارتباط با مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارایه چهارچوبی برای مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارایه چهارچوبی برای مدیریت ارتباط با مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارایه چهارچوبی برای مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارایه چهارچوبی برای مدیریت ارتباط با مشتری :
تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
سریع فن آوری اطلاعات موجب تشدید در رقابت میان سازمانها جهت جذب و حفظ و نگهداری مشتریان گردیده است. تحقیق چهارچوبی جهت اجرا و پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بیان می شود و این چهارچوب در پنج سطح استراتژی، افراد ، تکنولوژی و شاخص ها و بهبودمستمر ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.