مقاله سنجش رضایت جوامع روستایی استان هرمزگان از عملکرد دفاتر ICT روستایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله سنجش رضایت جوامع روستایی استان هرمزگان از عملکرد دفاتر ICT روستایی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله سنجش رضایت جوامع روستایی استان هرمزگان از عملکرد دفاتر ICT روستایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش رضایت جوامع روستایی استان هرمزگان از عملکرد دفاتر ICT روستایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله سنجش رضایت جوامع روستایی استان هرمزگان از عملکرد دفاتر ICT روستایی :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
در این مطالعه هدف بررسی میزان رضایتمندی مشتریان این دفاتر در استان هرمزگان در سال ۱۳۸۸ و بکارگیری نتایج در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت این مراکز در سطح استان و ارائه خدمت بهتر به مشتریان میباشد. ضمناً به عنوان سئوال فرعی تحقیق "میزان رضایتمندی کارگزاران" به عنوان واسطه ارائه خدمات ۳ سازمان (مخابرات، پست و پست بانک) به مشتریان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در این مقاله برای سنجش میزان رضایتمندی مراجعین (مشتریان) از خدمات دفاتر ICT روستایی استان هرمزگان در سال ۱۳۸۸ در یک مطالعه توصیفی پیمایشی تعداد ۱۳۹ نفر از مراجعین به دفاتر ICT روستایی استان را با استفاده از روش نمونه خوشهای انتخاب و پرسشنامه ساخته محقق با پایایی ۸۹/۰ بین آنها توزیع نموده و ضمناً برای سنجش میزان رضایتمندی کارگزاران از خدمات دفاتر ICT روستایی تعداد ۴۶ نفر از کارگزاران دفاتر ICT روستایی استان را با استفاده از روش نمونه خوشهای انتخاب و پرسشنامه ساخته محقق با پایایی ۷۲/۰ را در بین آنها توزیع و پس از جمعآوری اطلاعات دو پرسشنامه آنها را وارد نرمافزار آماری SPSS نموده و با استفاده از روشهای آمار توصیفی و آزمونهای t، آنالیز واریانس، من ویتنی و کروسکال والیس اقدام به تحلیل اطلاعات نمودهایم.
نتایج بدست آمده از این مطالعه و بررسی سنجش میزان رضایتمندی مراجعین (مشتریان از خدمات دفاتر ICT روستایی استان هرمزگان در سال ۱۳۸۸ نشان داد که رضایت نسبتاًً خوبی از عملکرد دفاتر وجود داشته و همچنین نتایج نشان داد که بین سن، جنسیت، وضعیت تاهل و تحصیلات و میزان رضایتمندی افراد در خصوص خدمات دفاتر ICT تفاوت معناداری وجود ندارد.
بطور کلی از نتایج این مطالعه این استنباط بعمل میآید که دفاتر ICT روستایی در ابعاد مختلفی چون جلوگیری از جابجایی غیرلازم افراد، کاهش هزینههای خانوارهای روستایی، تسهیل در دریافت خدماتی مانند پست بانک، تلفن، استفاده از اینترنت و فاکس در حد بالایی رضایت مشتریان (مراجعین به دفاتر) را فراهم آورده است و پیشنهاد میشود بمنظور افزایش رضایتمندی مشتریان این دفاتر سازمانهای سرپرست این طرح هرکدام فراخور وظایف خود با برنامهریزی مناسب تلاش بیشتری در جهت افزایش سطح کیفی و کمی ارائه خدمات ICT به روستاییان را بکار گیرند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.