مقاله افسانه بازاریابی در نظام بانکداری (آیا بانکداران به آنچه که می گویند، عمل می کنند؟)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله افسانه بازاریابی در نظام بانکداری (آیا بانکداران به آنچه که می گویند، عمل می کنند؟) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله افسانه بازاریابی در نظام بانکداری (آیا بانکداران به آنچه که می گویند، عمل می کنند؟) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله افسانه بازاریابی در نظام بانکداری (آیا بانکداران به آنچه که می گویند، عمل می کنند؟)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله افسانه بازاریابی در نظام بانکداری (آیا بانکداران به آنچه که می گویند، عمل می کنند؟) :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
در طی سالیان گذشته، بازاریابی به عنوان فعالیتی مهم و تاثیرگذار در کسب و کار در بخشهای خدماتی آمریکا در مقایسه با سایر صنایع این کشور، مانند کالاهای مصرفی از رشد بسیار کندتری برخوردار بوده است. محققین در مقالات اخیر نیز به موسسات خدماتی، بهخصوص به نهادهای مالی نظیر بانکها توصیههای اکیدی مبنی بر بهکارگیری علمی از سازوکارهای بازاریابی در فعالیتهای خود داشتهاند. حال سئوالی که مطرح است این است که آیا تبلیغات انجام گرفته در بانکها کاملا با مفهوم بازاریابی منطبق بوده و نشان دهنده اجرای اصول بازاریابی در سیستم بانکداری است؟ آیا بانکها به آن چیزی که تبلیغ میکنند، در عمل نیز پایبند هستند؟ بررسی دقیقتر مفهوم بازاریابی ما را در دستیابی به پاسخ مناسب این سئوالات کمک خواهد نمود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.