مقاله شبیه سازی یک بعدی سامانه ی خنک کاری خودرو و بررسی شرایط کارکردی بهینه ی آن


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شبیه سازی یک بعدی سامانه ی خنک کاری خودرو و بررسی شرایط کارکردی بهینه ی آن دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی یک بعدی سامانه ی خنک کاری خودرو و بررسی شرایط کارکردی بهینه ی آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی یک بعدی سامانه ی خنک کاری خودرو و بررسی شرایط کارکردی بهینه ی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی یک بعدی سامانه ی خنک کاری خودرو و بررسی شرایط کارکردی بهینه ی آن :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

در این بررسی با استفاده از نرم افزار GT-Cool مدل خنک کاری خودروی روآ (سمت هو ا) وموتور آن (سمت آب) شبیه سازی شده است و دستآوردهای آن برای شرایط کارکردی گوناگون با داده های آزمون (آزمایشگاه موتورشرکت ایپکو) سنجیده شده است. در آغازمدار برای جریان خنک کننده سمت آب با کمک آزمون موتورو جریان هوای اطراف مبدلبا استفاده از آزمون خودرو زینه بندی شده است. پس اززینه بندی، مدار خنک کاری برای شرایط گوناگون بخشهای سازنده آنشبیه سازی شده است. داده های شبیه سازی بسیار نزدیک به نتایج بدست آمده از آزمون بوده است. پس از پایان شبیه سازی،شرایط بهینه برای سامانه خنک کاری شامل: آرایش قرارگیری دمنده ،مبدل و چگالنده ، هندسه جلو پنجره و نیز تأثیر پوشش دمنده شبیه سازی و بررسی شده است. بررسی ها نشان می دهند که با قرار دادن آرایش مناسب مبدل، دمنده و چگالنده در جلوی خودرو و نیزبهره گیری از پوشش مناسب دمنده، انتقال حرارت در خودروبهبود چشمگیری خواهد داشت. با بهینه شدن مدار خنک کاری خودرو ،زمان روشن بودن دمنده کاهش مییابد که این، کاهش مصرف سو خت رابه دنبال دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.