مقاله بهینه سازی چند منظوره سیستمهای پیل سوختی غشاء تبادل یون پروتون
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بهینه سازی چند منظوره سیستمهای پیل سوختی غشاء تبادل یون پروتون دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بهینه سازی چند منظوره سیستمهای پیل سوختی غشاء تبادل یون پروتون کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینه سازی چند منظوره سیستمهای پیل سوختی غشاء تبادل یون پروتون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بهینه سازی چند منظوره سیستمهای پیل سوختی غشاء تبادل یون پروتون :
تعداد صفحات:۱۱
چکیده:
از آنجا که بازدهی (راندمان) پیل های سوختی نسبت توان الکتریکی خروجی به سوخت ورودی است، لذا بازدهی تابع دانسیته توان، فشار سیستم و نسبت های استوکیومتری هیدروژن و اکسیژن است. معمولا، بازدهی پیل سوختی با افزایش توان خروجی کاهش می یابد. از اینرو برای رسیدن به عملیات با بازدهی بالا با همان میزان تولید توان، پی ل های بیشتر و تجهیزات جانبی دیگر نظیر سیستم کمپرسور با ظرفیت بالا مورد نیاز می باشد . به عبارت بهتر بازدهی پیل سوختی بسیار به اقتصاد پیل سوختی ارتباط دارد. بنابراین، یک بازدهی بهینه باید وجود داشته باشد که نتیجه ای از تعریف یک سیستم پیل سوختی بازدهی اقتصادی ۱ است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.