مقاله ارزیابی تاثیر ویژگیهای مبدا ومقصدد سفر در سهم حمل و نقل همگانیی در شهر تهران


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی تاثیر ویژگیهای مبدا ومقصدد سفر در سهم حمل و نقل همگانیی در شهر تهران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی تاثیر ویژگیهای مبدا ومقصدد سفر در سهم حمل و نقل همگانیی در شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تاثیر ویژگیهای مبدا ومقصدد سفر در سهم حمل و نقل همگانیی در شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی تاثیر ویژگیهای مبدا ومقصدد سفر در سهم حمل و نقل همگانیی در شهر تهران :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

از راه حلهای بهبود وضعیت تراکم در سطح شهر و پاسخگویی به افزایش تعداد سفرهای روزانه، کاهش سفرهای انجام شده توسط اتومبیل شخصی و افزایش سهم حمل و نقل همگانی از سفرها می باشد. تمایل افراد به استفاده از حمل و نقل همگانی برای انجام سفر خود ، علاوه بر عواملی نظیر مطلوبیت سیستم و میزان راحتی آن به بری ویزگیهای ناحیه های مبدا و مقصد سفر نیز بستگی دارد. هدف از انجام مطالعه حاضر، تعیین برخی ویژگیهای ناحیه های مبداومقصدد می باشد که بر میزان استفاده از سیستم حمل و نقل همگانی درجابجایی های روزانه شهر تهران تاثیر گذار هستند. نقش ویژگیهایناحیه های جذب سفر با تقسیم مناطق ۲۲ گانه به سه دسته مناطق محدوده طرح، مناطق مرکزی و مناطق حومه ای مورد بررسی قرار گرفته و سپس نقش ویژگیهای مورد نظر ناحیههای مبدا برای هر یک از دسته های ناحیه ها تعیین شده است. به این ترتیب نشان داده می شود که سهم سفر حمل و نقل همگانی از یک مبدا خاص علاوه بر ویژگیهایناحیه مبدا به مقدار زیادی به ناحیه مقصد نیز بستگی دارد. به گونه ای که سهم حمل و نقل همگامی از سفرهای انجام شده به مناطق محدوده طرح و نیز مناطق مرکزی شهر با وجود تعداد کمتر این مناطق نسبت به ناحیه های حومه ای قابل توجه می باشد. در نتیجه این مطالعه سرانه مالکیت اتومبیل شخصی از تعیین کننده ترین عوامل در سهم استفاده از حمل ونقل همگانی درمیان ویژگیهای ناحیه مبدا است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.