مقاله بررسی اثر مدل بارگذاری آئروالاستیک و زاویه عقبگرد بر سرعت و فرکانس فلاتر بال هواپیما
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثر مدل بارگذاری آئروالاستیک و زاویه عقبگرد بر سرعت و فرکانس فلاتر بال هواپیما دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثر مدل بارگذاری آئروالاستیک و زاویه عقبگرد بر سرعت و فرکانس فلاتر بال هواپیما کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر مدل بارگذاری آئروالاستیک و زاویه عقبگرد بر سرعت و فرکانس فلاتر بال هواپیما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثر مدل بارگذاری آئروالاستیک و زاویه عقبگرد بر سرعت و فرکانس فلاتر بال هواپیما :
تعداد صفحات:۷
چکیده:
در این مقاله اثرات زاویه عقبگرد بر سرعت و فرکانس فلاتر و سرعت واگرایی بال هواپیما تحت تاثیر دو مدل بارگذاری آئروالاستیک شبه پایا ۱ و ناپایا ۲ در جریان تراکم ناپذیر مادون صوت ۳ مدلسازی و بررسی شده است . مدل سازه ائی بال با فرض تغییر فرم های کوچک با شرایط تکیه گاهی یک سر درگیر در نظر گرفته و معادلات حرکت با استفاده از اصل تغییرات هامیلتون استخراج شده اند . نهایتا " با استفاده از روش حل تقریبی گالرکین معادلات حرکت بفرم استاندارد در فضای حالت تنظیم شده، و سپس با روش مقادیر ویژه، فرکانس و سرعت فلاتر و واگرایی محاسبه شده است . همچنین نتایج حاصله با پژوهشهای قبلی اعتبار سنجی گردیده و مطابقت خوبی را نشان داده است . نتایج نشان می دهد که زاویه عقبگرد بال و نوع مدل بارگذاری بر روی فرکانس و سرعت فلاتر و واگرایی بسیار موثر می باشند . همچنین سرعت فلاتر در مدل بارگذاری شبه پایا بسیار کمتر از ناپایا می باشد در صورتی که برای فرکانس فلاتر عکس این حالت برقرار می باشد .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.