مقاله بررسی اثر مدل بارگذاری آئروالاستیک و زاویه عقبگرد بر سرعت و فرکانس فلاتر بال هواپیما


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر مدل بارگذاری آئروالاستیک و زاویه عقبگرد بر سرعت و فرکانس فلاتر بال هواپیما دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر مدل بارگذاری آئروالاستیک و زاویه عقبگرد بر سرعت و فرکانس فلاتر بال هواپیما  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر مدل بارگذاری آئروالاستیک و زاویه عقبگرد بر سرعت و فرکانس فلاتر بال هواپیما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر مدل بارگذاری آئروالاستیک و زاویه عقبگرد بر سرعت و فرکانس فلاتر بال هواپیما :

تعداد صفحات:۷

چکیده:

در این مقاله اثرات زاویه عقبگرد بر سرعت و فرکانس فلاتر و سرعت واگرایی بال هواپیما تحت تاثیر دو مدل بارگذاری آئروالاستیک شبه پایا ۱ و ناپایا ۲ در جریان تراکم ناپذیر مادون صوت ۳ مدلسازی و بررسی شده است . مدل سازه ائی بال با فرض تغییر فرم های کوچک با شرایط تکیه گاهی یک سر درگیر در نظر گرفته و معادلات حرکت با استفاده از اصل تغییرات هامیلتون استخراج شده اند . نهایتا " با استفاده از روش حل تقریبی گالرکین معادلات حرکت بفرم استاندارد در فضای حالت تنظیم شده، و سپس با روش مقادیر ویژه، فرکانس و سرعت فلاتر و واگرایی محاسبه شده است . همچنین نتایج حاصله با پژوهشهای قبلی اعتبار سنجی گردیده و مطابقت خوبی را نشان داده است . نتایج نشان می دهد که زاویه عقبگرد بال و نوع مدل بارگذاری بر روی فرکانس و سرعت فلاتر و واگرایی بسیار موثر می باشند . همچنین سرعت فلاتر در مدل بارگذاری شبه پایا بسیار کمتر از ناپایا می باشد در صورتی که برای فرکانس فلاتر عکس این حالت برقرار می باشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.