مقاله کنترل نسبت گیر بکس پیوسته خودرو با هدف بهبود مصرف سوخت


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کنترل نسبت گیر بکس پیوسته خودرو با هدف بهبود مصرف سوخت دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کنترل نسبت گیر بکس پیوسته خودرو با هدف بهبود مصرف سوخت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل نسبت گیر بکس پیوسته خودرو با هدف بهبود مصرف سوخت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کنترل نسبت گیر بکس پیوسته خودرو با هدف بهبود مصرف سوخت :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

در این مقاله یک استراتژی کنترل فازی برای تغییر نسبت گیربکس پیوسته خودرو طراحی شده است. یک مدل غیر خطی خودرو نیز برای از موتور تا تایر در نظر گرفته شده تا اثر کنترلر بر کاهش مصرف سوخت مورد بررسی قرار گیرد. برای ایجاد یک مرجع مقایسه معتبر، مصرف سوخت مدل با نتایج نرم افزار Advisor مقایسه شده است. تابع هدف در اینجا، منحنی مصرف سوخت بهینه در صفحه دور – گشتاور موتور احتراق داخلی است و با کنترل نسبت دنده سعی شده که با تغییر شرایط کار خودرو، موتور همواره تزدیک به این منحنی حرکت کند. از دو سیکل رانندگی استاندارد استفاده شده و نتایج بدست آمده مقایسه گردیده است.
از انجا که اجرای چرخه های رانندگی استاندارد موجود مناسب بکارگیری در شبیه سازی های دینامیکی نمی باشد، یک مفهوم جدید سیکلهای پدال معرفی شده است. نتایج حاصل شده نمایانگر توفیق روش درکاهش مصرف سوخت در محدوده روشهای نرم افزاری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.