مقاله اولویت بندی درجه تاثیر هریک از عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خریداران کتاب


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت بندی درجه تاثیر هریک از عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خریداران کتاب دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی درجه تاثیر هریک از عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خریداران کتاب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی درجه تاثیر هریک از عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خریداران کتاب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی درجه تاثیر هریک از عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خریداران کتاب :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

این پژوهش درصدد است با مطالعه یکی از مهمترین مدلهای رفتار مصرف کننده تاثیر هر یک از عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید کتاب را مورد بررسی قرار دهد و در نهایت مدلی برای تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید طراحی نماید . فرضیه های اصلی , ۱ در رفتار خرید کتاب از میان آمیخته بازاریابی کالا دارای بیشترین تاثیر است . ۲ در رفتار خرید کتاب از میان آمیخته بازاریابی قیمت دارای دومین تاثیر است ۳ توزیع دارای رتبه سو ماست ۴ ترویج دارای کمترین تاثیر است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.