مقاله مدل سازی عددی اندرکنش سیال با پوسته ارتعاشی ایرفویل و تاثیر آن بر عملکرد آیرودینامیکی آن


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدل سازی عددی اندرکنش سیال با پوسته ارتعاشی ایرفویل و تاثیر آن بر عملکرد آیرودینامیکی آن دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل سازی عددی اندرکنش سیال با پوسته ارتعاشی ایرفویل و تاثیر آن بر عملکرد آیرودینامیکی آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل سازی عددی اندرکنش سیال با پوسته ارتعاشی ایرفویل و تاثیر آن بر عملکرد آیرودینامیکی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل سازی عددی اندرکنش سیال با پوسته ارتعاشی ایرفویل و تاثیر آن بر عملکرد آیرودینامیکی آن :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

پیشرفت‌های علمی در زمینه مهندسی آیرودینامیک و مهندسی سازه باعث بوجود آمدن نیازهای تحقیقاتی با عناوین مشترک همچون اندرکنش سازه-سیال شده است. یکی از مباحث بسیار مهم و کاربردی در این رابطه، موضوع بهبود ضرایب آیرودینامیکی جسم پرنده به کمک پوسته‌های ارتجاعی است. علیرغم اهمیت موضوع تاکنون تحقیقات وسیعی در خصوص آن صورت نگرفته است و جای ابتکار و نوآوری فراوانی در آن وجود دارد. در این تحقیق، هدف حل عددی معادلات سیال و پوسته غشایی با قابلیت ارتجاعی می‌باشد تا امکان بهبود ضرایب آیرودینامیکی برای مقطع بال فراهم آید. در این راستا از روش اجزای محدود بر مبنای حجم محدود برای تحلیل معادلات سیال و از روش اجزای محدود برای حل معادلات سازه استفاده می‌شود. معادلات مورد استفاده در بخش سیال، معادلات ناویر-استوکس دوبعدی تراکم‌پذیر، و برای بخش جامد، معادله ارتعاشی تیر دو سر درگیر برنولی-اویلر (BET) است شبکه محاسباتی در نظر گرفته شده در اطراف جسم از نوع شبکه هیبرید متحرک است و معادلات با استفاده از روش لاگرانژی-اویلری (ALE) روی آن حل می‌شوند. نتایج حاصل از شبیه‌سازی ایرفویل با پوسته ارتجاعی و حل معادلات سیال نشان می‌دهد، با استفاده از چنین پوسته‌هایی می‌توان تا حدود زیادی نسبت ضریب برآ به ضریب پسا (L/D) مقطع بال جسم پرنده را افزایش داد. نتایج نشان می‌دهد که استفاده از پوسته ارتجاعی مقدار ضریب پسای کل ایرفویل را حدود ۱۰ کاهش و ضریب آیرودینامیکی آن را ۹ درصد افزایش می‌دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.