مقاله تنظیم تطبیقی رله فرکانسی با در نظر گرفتن اثر دینامیک سیستم و بار بر پاسخ فرکانسی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تنظیم تطبیقی رله فرکانسی با در نظر گرفتن اثر دینامیک سیستم و بار بر پاسخ فرکانسی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تنظیم تطبیقی رله فرکانسی با در نظر گرفتن اثر دینامیک سیستم و بار بر پاسخ فرکانسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تنظیم تطبیقی رله فرکانسی با در نظر گرفتن اثر دینامیک سیستم و بار بر پاسخ فرکانسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تنظیم تطبیقی رله فرکانسی با در نظر گرفتن اثر دینامیک سیستم و بار بر پاسخ فرکانسی :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
این مقاله روشی جدید برای تنظیم رله های فرکانسی با در نظر گرفتن دینامیک بار و سیستم قدرت ارائه می دهد . ابتدا پاسخ فرکانسی یک سیستم قدرت مورد مطالعه قرار گرفته، سپس یک مدل ساده با در نظر گرفتن حلقه کنترل بار – فرکانس برای سیستم ارائه ش ده، بطوریکه دقت مدل کامل را در مطالعه پاسخ فرکانسی سیستم دارد . سپس اثر تغییرات پارامترهای مؤثر در پاسخ فرکانسی سیستم از قبیل تغییر در اضافه بار، افت گاورنر، ثابت اینرسی، ثابت زمانی گرمایش مجدد، توان تولیدی توربین فشار بالا و ضریب میرایی بررسی شده است . در ادامه با توجه به تأثیر مضاعف پارامترهای اضافه بار و افت گاورنر در پاسخ فرکانسی سیستم، پوش تغییرات توأم پارامترها تقریب زده شده است . نهایتاً، با توجه به این تغییرات در پاسخ فرکانسی، یک تنظیم تطبیقی برای عملکرد رله فرکانسی ارائه گردیده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.