مقاله طراحی فرآیند ایجاد و مدیریت شرکت های زایشی در مراکز تحقیق و توسعه


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی فرآیند ایجاد و مدیریت شرکت های زایشی در مراکز تحقیق و توسعه دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی فرآیند ایجاد و مدیریت شرکت های زایشی در مراکز تحقیق و توسعه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی فرآیند ایجاد و مدیریت شرکت های زایشی در مراکز تحقیق و توسعه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی فرآیند ایجاد و مدیریت شرکت های زایشی در مراکز تحقیق و توسعه :

تعداد صفحات:۲۹

چکیده:

نفوذ معاصر کارآفرینی به عنوان نیروی اصلی در دنیای تجارت منجر به گرایش برای این نوع فعالیت ها در سازمان ها شده است. نوآوری پیوسته و توانایی رقابت موثر در بازارهای بین المللی از جمله مهارت هایی هستند که انتظار می رود به طور فزاینده کارکرد سازمان ها را تحت تاثیر قرار دهد. این امر علی الخصوص در مراکز تحقیق و توسعه، اهمیت ویژه ای می یابد. چرا که نوآوری و خلق تکنولوژی های نوین و به ویژه دسترسی مناسب به صنایع به گارگیرنده این تکنولوژی ها، کلید موفقیت مراکز تحقیق و توسعه است. در این میان حلقه مفقوده در برقراری پیوند مراکز تحقیقاتی و صنایع به کارگیرنده، کارآفرینی می باشد.
این مقاله با معرفی مدلی گام به گام، شیوه اثربخش ایجاد و مدیریت شرکت های زایشی را در مراکز تحقیق و توسعه تشریح می نماید. شاخصه مهم و بارز مدل مذکور، وجود برنامه هایی جهت بازاریابی و تجاری سازی دانش فنی با استفاده از برنامه های کارآفرینی و توسعه شرکت های زایشی در مراکز تحقیق و توسعه است به طوری که انباشتی از دانش در سازمان های تحقیق و توسعه اتفاق نیفتد که از قبل هیچگونه تفکری در خصوص کاربردی نمودن آنها وجود نداشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.