مقاله چهارچوبی برای مدیریت رویگردانی مشتری در سرویس دهندگان اینترنت


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله چهارچوبی برای مدیریت رویگردانی مشتری در سرویس دهندگان اینترنت دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله چهارچوبی برای مدیریت رویگردانی مشتری در سرویس دهندگان اینترنت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چهارچوبی برای مدیریت رویگردانی مشتری در سرویس دهندگان اینترنت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله چهارچوبی برای مدیریت رویگردانی مشتری در سرویس دهندگان اینترنت :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

رشد سریع در استفاده از اینترنت همراه با تسهیل ورود سرویس دهندگان جدید اینترنت به بازار، باعث رقابت شدید بین سرویس دهندگان شده است . به علت پرهزینه بودن جذب مشتری جدید، نگهداری مشتری قدیم امری بسیار مهم در ISP ها بشمار می آید . این مقاله ادبیات موجود در مورد رویگردانی مشتری را در قالب چهاچوبی برای پیش بینی رویگردانی مشتری ارائه می دهد . با توجه به اینکه کارهای مشابهی در صنعت مخابرات با استفاده از داده کاویانجام شده است [۳][۲][۱] ، سرویس دهندگان اینترنت می توانند از این تکنیکها استفاده نموده و چهارچوبی مخصوص و مناسب با ویژگی های ISP خود ارائه دهند . نتایج حاصل از این تحقیق می تواند مورد استفاده ISP ها و سرویس دهندگان مشابه قرار گرفته و نسبت به نگهداری مشتری هایی که احتمال رویگردانی آنها زیاد است اقدام کنند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.