بررسی رضایت مردم از کیفیت خدمات رسانی سیستم اتوبوسرانی شهراهواز (مطالعه موردی: منطقه چهار)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رضایت مردم از کیفیت خدمات رسانی سیستم اتوبوسرانی شهراهواز (مطالعه موردی: منطقه چهار) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رضایت مردم از کیفیت خدمات رسانی سیستم اتوبوسرانی شهراهواز (مطالعه موردی: منطقه چهار)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رضایت مردم از کیفیت خدمات رسانی سیستم اتوبوسرانی شهراهواز (مطالعه موردی: منطقه چهار)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رضایت مردم از کیفیت خدمات رسانی سیستم اتوبوسرانی شهراهواز (مطالعه موردی: منطقه چهار) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

افزایش جمعیت و رشد روز افزون آن در شهرها مسایل و مشکلات بسیاری را برای شهروندان به همراه داشته است. یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که شهرها با آن درگیر هستند، موضوع حمل و نقل است که در آن بسیاری از طرحهای شهری به عنوان محور اصلی موضوعات مطرح است. رعایت حقوق شهروندان و بالا بردن کیفیت خدمات رسانی و تامین رضایتمندی شهروندان در ارایه خدمات باعث تشویق شهروندان به استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی خواهد شد. هدف این پژوهش بررسی رضایت مردم از کیفیت خدمات رسانی سیستم اتوبوسرانی منطقه چهار شهر اهواز است. اطلاعات مورد نیاز با استفاده از بازدیدهای میدانی، مصاحبه با کارشناسان خبره و استفاده از اطلاعات پرسشنامه است. جامعه ی آماری پژوهش شامل تمام ساکنان بالای ۱۴ سال منطقه چهار شهر اهواز می باشد و حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۳۲۰ نفر محاسبه شده است. تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از نرم افزار SPSS انجام شده است. یافته های پژوهش حاکی از آن است که در استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی باسوادان بیش از بی سوادان و زنان بیش از مردان از ناوگان اتوبوسرانی جهت تردد استفاده میکنند. در سنجش و ارزیابی سطح رضایتمندی منطقه چهار نتایج حاکی از آن است که ناوگان اتوبوسرانی نتوانسته است که رضایت شهروندان را جلب نماید و در شاخصهایی همچون، مدت زمان انتظار و تعداد خطوط اتوبوس رانی و مبمان ایستگاه های اتوبوس کم ترین رضایتمندی سنجیده شده است که جهت ارتقای سطح رضایت و افزایش راحتی و آسایش شهروندان افزایش کمی ناوگان اتوبوسرانی و ایجاد سامانه زمان بندی مناسب جهت تردد خودروها پیشنهاد میگردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.